روستاهای پایلوت توسعه صنایع دستی در خراسان شمالی انتخاب می شوند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در هر شهرستان، روستاهایی به عنوان پایلوت در راستای توسعه صنایع دستی و فعالیت های هدفمند انتخاب می شوند.

روستاهای پایلوت توسعه صنایع دستی در خراسان شمالی انتخاب می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، محمدرضا قهرمانیان روز چهارشنبه 7 خردادماه 99 اظهار کرد: در سال جاری که مزین به نام جهش تولید است، با هدف توجه به روستاها به عنوان کانون مهم تولید، برنامه هایی را در دست اقدام داریم.

او شرح داد: در هر یک از شهرستان های هشتگانه استان، روستاهای پایلوت صنایع دستی انتخاب می شوند و با فعالیت هدفمند به دنبال رونق و توسعه این حوزه در روستاها هستیم.

سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی از صنایع دستی به عنوان پیشانی جهش تولید یاد کرد و افزود: سند جهش تولید در حوزه صنایع دستی تهیه شده که حمایت از تولید و بازرگانی، توسعه و ترویج، آموزش، حفظ و احیای رشته های صنایع دستی و توجه به حوزه صادرات از جمله محورهای اصلی است.

او با تأکید بر شناسایی مسائل تولید در بخش صنایع دستی، گفت: در برنامه پیشنهادی، فعالیت های سال گذشته ارزیابی و آسیب شناسی شده، وضع موجود نیز بررسی شده تا بتوانیم به طرحی قابل اجرا و عملیاتی دست پیدا کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 980

به "روستاهای پایلوت توسعه صنایع دستی در خراسان شمالی انتخاب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای پایلوت توسعه صنایع دستی در خراسان شمالی انتخاب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید