تور ارمنستان ارزان: روسیه: به امضای توافقنامه صلح بین باکو و ایروان یاری خواهیم کرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش نسبت به تنش های اخیر نظامی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ، خاطرنشان کرد: روسیه به کوشش های خود برای عادی سازی روابط بین ارمنستان و آذربایجان ادامه می دهد.

تور ارمنستان ارزان: روسیه: به امضای توافقنامه صلح بین باکو و ایروان یاری خواهیم کرد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش نسبت به تنش های اخیر نظامی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ، اعلام نمود: روسیه به کوشش های خود برای عادی سازی روابط بین ارمنستان و آذربایجان ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: موضع کشورمان در قبال حوادث در حوزه مسئولیت نیروهای حافظ صلح روسیه در بیانیه 26 مارس منعکس شد. ما از طرفین می خواهیم که از اجرای بیانیه سه جانبه 10 نوامبر 2020 اطمینان حاصل نمایند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه وزارت دفاع روسیه و فرماندهی نیروهای حافظ صلح روسیه در حال اجرا اقدامات جدی برای کاهش تنش هستند، توضیح داد: در عین حال، نیروهای حافظ صلح بر اساس مفاد بیانیه سه جانبه عمل می نمایند.

زاخارووا ادامه داد: بر اساس توافقات موجود سران سه کشور، ما به کوشش های خود برای عادی سازی روابط بین ارمنستان و آذربایجان و بعلاوه تحدید حدود و مشخص مرزها، تسهیل روابط مالی و حمل ونقل در منطقه ادامه می دهیم. ما بعلاوه در امضای توافقنامه صلح بین باکو و ایروان یاری خواهیم کرد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1952

به "تور ارمنستان ارزان: روسیه: به امضای توافقنامه صلح بین باکو و ایروان یاری خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: روسیه: به امضای توافقنامه صلح بین باکو و ایروان یاری خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید