ساخت وان پلاس 9T احتمالا لغو شده است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، همان طور که احتمالا می دانید، شرکت وان پلاس در هر سال چندین ماه بعد از معرفی پرچم داران اصلی خود، از مدل های دارای پسوند T رونمایی می نماید که تا حد زیادی مبتنی بر همان پرچم داران اصلی هستند. سال جاری هم احتمالا تعدادی از کاربران هوادار گوشی های وان پلاس به جای خرید پرچم داران فعلی این شرکت، منتظر معرفی سری وان پلاس 9T هستند. اما حالا به گفته یکی از مشهورترین افشاگران، سال جاری نباید انتظار معرفی این گوشی ها را داشته باشیم.

ساخت وان پلاس 9T احتمالا لغو شده است

در همین رابطه ماه گذشته شایعه ای مبنی بر معرفی نشدن وان پلاس 9T پرو منتشر شد. با توجه به نبود مدل پرو وان پلاس 8T، چنین شایعه ای منطقی به نظر می رسید. اما حالا طبق خبر اعلام شده از طرف این افشاگر، وان پلاس توسعه گوشی 9T را هم کنار گذاشته است.

چرا وان پلاس چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است؟ اگر پیگیر خبرهای مربوط به تراشه ها بوده باشید، احتمالا می دانید که کمبود جهانی تراشه مسائل زیادی را برای شرکت ها ایجاد نموده و سازندگان گوشی های هوشمند به ناچار تغییراتی را درباره محصولات خود عملی نموده اند. بنابراین به نظر می رسد مدیران وان پلاس به علت همین مشکل مهم تصمیم گرفته اند سال جاری سری 9T را راهی بازار نکنند.

از طرف دیگر، وان پلاس مدتی قبل اظهار داشت که همکاری خود با شرکت اوپو را افزایش می دهد و شاید این تصمیم ارتباطی به همین موضوع داشته باشد. بعلاوه احتمالا این تصمیم بخشی از برنامه وسیع تر وان پلاس برای کاهش تعداد گوشی ها محسوب می گردد. به همین دلیل شاید وان پلاس با کاهش تنوع بین گوشی های پرچم دار خود می خواهد تمایز بین گوشی های ارائه شده را افزایش بدهد.

در نهایت باید بگوییم که اگرچه این افشاگر در زمینه افشای اطلاعات درست ید طولایی دارد، اما فعلا باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری بمانیم. وان پلاس معمولا سری T را در سه ماهه چهارم سال میلادی عرضه می نماید و این یعنی تا زمان عرضه این گوشی ها فاصله زیادی داریم. به همین دلیل اگر این خبر صحت داشته باشد، تا آن موقع بدون شک اطلاعات بیشتری درباره این تصمیم وان پلاس به بیرون درز پیدا می نماید.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1693

به "ساخت وان پلاس 9T احتمالا لغو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت وان پلاس 9T احتمالا لغو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید