سازمان جاسوسی آلمان ادعای ضد چینی ترامپ را رد کرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، مجله اشپیگل امروز آدینه اعلام نمود سازمان اطلاعاتی آلمان در گزارشی اتهامات آمریکا مبنی بر اینکه ویروس کرونا از یکی از آزمایشگاه های چین به بیرون درز پیدا نموده است را مورد تردید قرار داده و می گوید این اتهام تلاشی برای منحرف کردن افکار عمومی از ناکامی واشنگتن در مهار بیماری است.

سازمان جاسوسی آلمان ادعای ضد چینی ترامپ را رد کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا یکشنبه هفته گذشته مدعی شده بود شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد کرونا از آزمایشگاهی در چین به بیرون راه یافته حال آنکه وی نتیجه نهادهای اطلاعاتی آمریکا مبنی بر اینکه ویروس ساخته دست بشر نیست را هم زیر سوال نبرد.

ظاهراً سازمان جاسوسی آلمان از اعضای پیمان امنیتی پنج چشم شامل آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و انگلیس خواسته اگر شواهدی در این زمینه دارند، ارائه نمایند حال آنکه هیچیک از آنها خواستار حمایت از پمپئو نبوده است.

لازم به ذکر است کرونا به شدت کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را که به دستاوردهای مالی خود می بالید تحت الشعاع قرار داده است و به همین دلیل وی می کوشد با مقصر جلوه دادن چین به عدم اطلاع رسانی دقیق درباره منشاء بیماری، اتهام سوء مدیریت در مهار کووید 19 را از خود برطرف کند.

با این حال، ترامپ به این هم راضی نیست و اخیراً مدعی شده چین از هیچ تلاشی برای اخلال در فرایند انتخاباتی آمریکا، فروگذار نمی کند.

همه گیری ویروس کرونا اواخر سال میلادی 2019، از شهر ووهان چین شروع شد و ترامپ بارها کوشیده با به کار بردن لفظ جعلی ویروس ووهان، پکن را در پیدایش آن مقصر جلوه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 925

به "سازمان جاسوسی آلمان ادعای ضد چینی ترامپ را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جاسوسی آلمان ادعای ضد چینی ترامپ را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید