سیچلو: ایران برای صعود به جام جهانی مصر راه دشواری پیش رو دارد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: هدف اصلی تیم ملی والیبال امید ایران قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا است و برای دستیابی به این هدف با تمام توان می جنگیم.

سیچلو: ایران برای صعود به جام جهانی مصر راه دشواری پیش رو دارد

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، خوان سیچلو عصر امروز در نشست خبری پس از بازی ایران و پاکستان در اردبیل گفت: همیشه در مسابقات بین المللی نخستین بازی بسیار سخت است و ایران در این مسابقه ست نخست را به خوبی بازی کرد ولی در ستهای بعدی پاکستان شیوه بازی خود را تغییر داد که این موضوع سبب شد در ستهای دوم و سوم این بازی سخت تر شود.

وی افزود: قطعا فرایند بازی تیم والیبال امید ایران روز به روز رشد خواهد یافت و هدف اصلی ما قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا است، چرا که گزینه ای به جز قهرمانی به درد تیم والیبال امید ایران نمی خورد و دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: در مواجهه با تغییر روش بازی تیم پاکستان ما نیز یکی سری تغییرات را به بازیکنان اعلام کردیم که این موضوعات سبب شد بازی را پیروز شویم و در این مسابقات ایران برای صعود به جام جهانی مصر راه سختی را پیش رو دارد، چرا که تمامی حریفان در این تورنمنت بسیار قدرتمند ظاهر شده اند.

سیچلو شرح داد: حضور تماشاگران اردبیلی در نخستین بازی ایران و پاکستان بسیار فوق العاده بود و امیدوارم که این فرایند حمایت از تیم ملی والیبال امید ایران در اردبیل ادامه داشته باشد تا بتوانیم با حمایت از هواداران پرشورمان نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی با اشاره به این که در این مسابقات هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اظهار کرد: تیم مالزی در مقابل شگفتی همگان توانست تیم استرالیا را شکست دهد که این موضوع نشان می دهد که تمامی حریفان در این تورنمنت قوی ظاهر شده اند و باید با انسجام و قدرت در مقابل حریفان خود صف آرایی کنیم.

کاپیتان تیم والیبال امید ایران نیز در ادامه این نشست خبری اظهار کرد: 70 روز تمرینات فشرده برای مسابقات والیبال امیدهای آسیا سپری کردیم که امروز با پیروزی در مقابل پاکستان تمامی خستگی بازیکنان رفع شد.

رحمان تقی زاده افزود: امیدوارم که تماشاگران پرشور اردبیلی در بازی های بعدی پرشورتر از مسابقه امروز ظاهر شوند، چرا که حضور بی شمار تماشاگران در این مسابقه قوت قلب بسیار مناسبی برای بازیکنان تیم ملی والیبال امید ایران بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 707

به "سیچلو: ایران برای صعود به جام جهانی مصر راه دشواری پیش رو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیچلو: ایران برای صعود به جام جهانی مصر راه دشواری پیش رو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید