آغاز ثبت نام آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، آغاز ثبت نام آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری صورت گرفت.

آغاز ثبت نام آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری هر سال به وسیله دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری در دو نوبت به صورت سراسری در مراکز استان ها برگزار می گردد.

نوبت دوم این آزمون سال جاری روز آدینه 16 دی 1401 در هفت عنوان دوره و در دو نوبت، همزمان و در ساعات معین شده در استانهای دارای متقاضی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته، دوره های مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، راهنمایان ایران گردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعتگردی و نیز دوره راهنمایان زمین گردشگری در نوبت اول و دوره های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری و نیز دوره مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری در نوبت دوم برگزار می گردد.

ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون از چهارشنبه 16 آذر شروع شده و تا آدینه 25 آذر 1401 ادامه دارد. ثبت نام به وسیله سامانه آموزش گردشگری به نشانی edutourism.mcth.ir امکان پذیر بوده و متقاضیان می توانند برای انجام کلیه فرآیندهای مربوط به آزمون به وسیله این سامانه اقدام نمایند.

فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی گردشگری با حداقل مدرک کارشناسی و تمام افرادی که دوره های کوتاه مدت آموزش گردشگری را در آکادمی های مجاز گذرانده و پیروز به دریافت مجوز از این مؤسسه ها شده اند، امکان شرکت در آزمون جامع گردشگری را دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2112

به "آغاز ثبت نام آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید