صانعی: با 14 بازیکن راهی اردوی تورنمنت تایلند می شویم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدیر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: پس از خاتمه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با 14 بازیکن راهی تورنمنت تایلند خواهیم شد.

صانعی: با 14 بازیکن راهی اردوی تورنمنت تایلند می شویم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی صانعی درباره اعزام تیم ملی فوتسال به تورنمنت تایلند گفت: پس از سرانجام هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، اسامی 14 بازیکن اعزامی به تایلند فردا شب (سه شنبه) به وسیله سایت فدراسیون اعلام خواهد شد تا پس از برگزاری یک جلسه تمرین، بیست وهفتم مرداد ماه تهران را به مقصد تایلند ترک کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در اردوی دو روزه ای که هفته گذشته برگزار گردید، وضعیت بازیکنان و عملکردشان را ارزیابی و قرار شد بعضی از بازیکنان که مصدوم بودند، دوره درمانی خود را سپری نمایند تا ما را در رقابت های جام جهانی کلمبیا همراهی نمایند.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال توضیح داد: پس از انجام سه بازی با قرقیزستان، ژاپن و تایلند چهارم شهریور ماه به تهران باز خواهیم گشت و یک روز پس از آن به مشهد مقدس سفر نموده تا دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان برگزار کنیم.

صانعی در سرانجام گفت: تمام هدف کادر فنی، مجموعه فدراسیون و کمیته فوتسال این است که بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم آورد تا در بازی های جام جهانی کلمبیا عملکرد موفقی داشته باشیم. ما از هیچ تلاشی را برای حمایت از تیم ملی دریغ نمی کنیم تا تیم ملی فوتسال بهترین نتیجه را در دیدارهای پیش رو کسب کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 444

به "صانعی: با 14 بازیکن راهی اردوی تورنمنت تایلند می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: با 14 بازیکن راهی اردوی تورنمنت تایلند می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید