قیمت بلیط اتوبوس از تهران به شهر های مختلف

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران- خرید بلیط اتوبوس گاهی از مسافرت با قطار خرج بیشتری دارد. مثلا بلیط اتوبوس VIP تهران - مشهد در روز های پیش رو با رقم 250 هزار تومان فروخته می گردد درحالی که بابت بلیط قطا ر های شش تخته این جهت حدود 200 هزار تومان از مسافران دریافت می نمایند. البته مقرون به صرفه ترین گزینه سفر زمینی تهران - مشهد تقریبا 100 هزار تومان کمتر تمام می گردد. این هزینه را بابت اتوبوس های معمولی باید پرداخت کرد. در این گزارش هزینه خرید بلیط اتوبوس از تهران به شهر های مختلف را در تعطیلات نیمه خرداد آنالیز کردیم.

قیمت بلیط اتوبوس از تهران به شهر های مختلف

قیمت بلیط تهران - مشهد؛ حداقل 147 هزار

به گزارش خبرنگاران، خرید بلیط اتوبوس تهران - مشهد در تعطیلات نیمه خرداد حداقل 147 هزار تومان تمام می گردد. این هزینه را اتوبوس های معمولی دریافت می نمایند و برای خرید بلیط اتوبوس VIP باید نزدیک 250 هزار تومان هزینه کرد. این رقم از قیمت بلیط قطار شش تخته تهران - مشهد بیشتر است. چون همین حالا می گردد بلیط قطار تهران مشهد در واگن های شش تخته را با 200 هزار تومان خریداری کرد.

قیمت بلیط اتوبوس تهران - شیراز؛ 247 هزار

خرید بلیط اتوبوس تهران - شیراز در روز های پیش رو تقریبا 250 هزار تومان هزینه دارد. اتوبوس های VIP با ظرفیت 25 نفر مسافران تهرانی را از پایانه های بیهقی و جنوب به شیراز منتقل می نمایند و این سفر حدود 10 ساعت طول می کشد. بلیط اتوبوس تهران - شیراز در روز های پیش رو فقط با مدل های VIP انجام می گردد و هزینه این سفر در تعطیلات نیمه خرداد برای تمام اتوبوس های VIP دقیقا 247 هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیط اتوبوس تهران - اهواز؛ 252 هزار

خرید بلیط اتوبوس تهران - اهواز در نیمه خرداد تقریبا 250 هزار تومان خرج دارد. برای خرید بلیط اتوبوس تهران - اهواز فقط مدل های VIP وجود دارد و این بلیط ها 252 هزار تومان فروخته می شوند. اگر در روز های پیش رو سراغ دنبال خرید بلیط اتوبوس تهران - اهواز هستید، شرکت های مختلف فعال در عرصه فروش بلیط و جابجایی مسافر این هزینه را دریافت می نمایند و اتوبوس ها از پایانه جنوب تهران راهی اهواز می شوند. بعلاوه مدت سفر زمینی تهران - اهواز تقریبا 10 ساعت است.

بلیط اتوبوس تهران - تبریز؛ 169 هزار تومان

خرید بلیط اتوبوس تهران - تبریز در خرداد سال جاری تقریبا 170 هزار تومان هزینه دارد. این هزینه بابت اتوبوس های VIP از مسافران دریافت می گردد و رقم دقیق آن 169 هزار تومان است. اتوبوس هایی که از تهران راهی تبریز می شوند، از پایانه های غرب و جنوب مرکز مسافران را سوار می نمایند و فاصله 600 کیلومتری بین این دو شهر را در حدود هفت ساعت طی می نمایند.

بلیط اتوبوس تهران - اصفهان؛ حداقل 97 هزار

خرید بلیط اتوبوس اصفهان از تهران برای تعطیلات نیمه خرداد حداقل 97 هزار تومان تمام می گردد. اتوبوس های معمولی که از پایانه های غرب و جنوب راهی اصفهان می شوند، این هزینه را از مسافران دریافت می نمایند و برای خرید بلیط اتوبوس VIP تهران - اصفهان باید باید 122 هزار تومان کنار گذاشت. مسافت تهران تا اصفهان تقریبا 440 کیلومتر است و این فاصله با اتوبوس حدود پنج ساعت طول می کشد.

بلیط اتوبوس تهران - رشت؛ حداقل 90 هزار

خرید بلیط اتوبوس تهران - رشت بین 90 تا 108 هزار تومان در خرداد سال جاری هزینه درپی دارد. اتوبوس های معمولی رقم 90 هزار تومان را دریافت می نمایند و اگر بابت سفر زمینی از تهران به رشت دنبال اتوبوس های VIP هستید، باید 108 هزار تومان بپردازید. مسافت تهران - رشت تقریبا 320 کیلومتر است و این فاصله را به شکل زمینی معمولا در چهار ساعت طی می نمایند.

قیمت بلیط اتوبوس از تهران به شهر های مختلف

راستا

قیمت بلیط اتوبوس

تهران - مشهد

147 تا 250 هزار تومان

تهران - شیراز

247 هزار تومان

تهران - اهواز

252 هزار تومان

تهران- تبریز

169 هزار تومان

تهران - اصفهان

97 تا 122 هزار تومان

تهران - رشت

90 تا 108 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2027

به "قیمت بلیط اتوبوس از تهران به شهر های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیط اتوبوس از تهران به شهر های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید