لیگ برتر انگلیس، تداوم صدرنشینی چلسی با غلبه بر واتفورد، برد من سیتی و فتح دربی مرسی ساید به وسیله لیورپول

به گزارش مجله فوتبال دوستان، دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی تیم های چلسی، منچسترسیتی و لیورپول و پیشتازی این سه تیم در بالای جدول ادامه یافت.

لیگ برتر انگلیس، تداوم صدرنشینی چلسی با غلبه بر واتفورد، برد من سیتی و فتح دربی مرسی ساید به وسیله لیورپول

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی برگزار گردید که در خاتمه مهمترین آنها تیم های چلسی، منچسترسیتی و لیورپول مقابل میزبانان خود به رجحان رسیدند.

تیم فوتبال چلسی که میهمان واتفورد بود این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. میسون ماونت در دقیقه 29 و حکیم زیاش در دقیقه 79 برای چلسی گلزنی کردند و امانوئل بوناونتورا هم در دقیقه 43 تنها گل واتفورد را به ثمر رساند.

در دیگر بازی در دربی منطقه مرسی ساید میان تیم های لیورپول و اورتون این تیم لیورپول بود که رقیب همشهری و میزبانش را با نتیجه قاطع 4 بر یک در هم کوبید. جردن هندرسون در دقیقه 9، محمد صلاح دو بار در دقایق 19 و 64 و دیوگو ژوتا در دقیقه 79 گل های این بازی را برای لیورپول به ثمر رساندند. تنها گل اورتون را هم دمارای گری در دقیقه 38 وارد دروازه سرخپوشان کرد.

در همین حال منچسترسیتی نیز که میهمان تیم استون ویلا بود میزبانش را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت. روبن دیاز در دقیقه 27 و برناردو سیلوا در دقیقه 43 برای منچسترسیتی گلزنی کردند و اولی واتکینز در دقیقه 47 تنها گل استون ویلا را زد.

با نتایج این سه بازی، چلسی با 33 امتیاز صدرنشین باقی ماند، منچسترسیتی با 32 امتیاز فاصله حداقلی خود را با صدر جدول حفظ کرد و لیورپول هم با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی، در رده سوم نهاده شد.

در سه بازی دیگر نتایج زیر به ثبت رسید:

ساوتهمپتون 2 - لسترسیتی 2

ولورهمپتون صفر - برنلی صفر

وستهام یک - برایتون یک

دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس امشب با مصاف خانگی تاتنهام با برنتفورد (23:00 به وقت تهران) و نبرد منچستریونایتد و آرسنال در استادیوم اولدترافورد (23:45) به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1893

به "لیگ برتر انگلیس، تداوم صدرنشینی چلسی با غلبه بر واتفورد، برد من سیتی و فتح دربی مرسی ساید به وسیله لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تداوم صدرنشینی چلسی با غلبه بر واتفورد، برد من سیتی و فتح دربی مرسی ساید به وسیله لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید