مراسم امضای تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد کیش برگزار گردید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مراسم عقد تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد کیش با حضور رئیس سازمان غذا و دارو و مدیرعامل منطقه آزاد کیش برگزار گردید.

مراسم امضای تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد کیش برگزار گردید

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم امضای تفاهم نامه سازمان غذا و دارو با منطقه آزاد کیش در زمینه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی اظهار کرد: پتانسیل های خوبی در حوزه دارو در جزیره کیش وجود دارد و در بحث فراوری و توریسم سلامت می توان از ظرفیت های این جزیره استفاده کرد.

وی اسم کرد: اگر سال های قبل از ظرفیت ها استفاده می شد امروز شاهد پیشرفت های بیشتری در این حوزه بودیم، در حوزه کالاهای سلامت محور از سال های قبل از انقلاب، تمرکز در نقاط مرکزی دیده شده است و زمان آن رسیده که از فرصت ها و ظرفیت های منطقه ها آزاد و مرزی به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو اضافه نمود: در تجهیزات پزشکی ظرفیت خوبی داریم، بعضی شرکت ها صادرات به اروپا انجام می دهند که اگر آنها از ظرفیت جزیره کیش مطلع شوند، می توان در راستای اهداف کلان از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی گفت: سربازان سلامت علی رغم تحریم ها، در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند و امیدواریم از ظرفیت فراوری داخل برای جنگ در این جبهه استفاده نمایند.

4148/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1706

به "مراسم امضای تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد کیش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم امضای تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد کیش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید