مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی واتس اپ تا سقوط سهام توییتر

به گزارش مجله فوتبال دوستان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ویژگی تصویر در تصویر(PIP) به نسخه تحت وب در پلتفرم واتس اپ اضافه شد. این ویژگی نو به کاربران یاری می نماید دو تصویر را همزمان پیگیری نمایند. برای مثال همزمان فیلم ببینند و چت تصویری نمایند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی واتس اپ تا سقوط سهام توییتر

فیسبوک در حال ایجاد یک ارز دیجیتال تازه برای استفاده در واتس اپ است. این ارز تازه به احتمال بسیار بالا به دلار آمریکا وابسته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران نوعی روبات طراحی نموده اند که می تواند عملیات برداشت فلفل را در عرض 24 ثانیه انجام دهد و این یعنی مبارزه با کمبود نیروی کار مزرعه.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مقام ارشد وزارت دادگستری ایالات متحده مدعی شده که چینی ها از جاسوسی سایبری به عنوان یک استراتژی ملی استفاده می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

همزمان با رشد هوش مصنوعی در دنیا فرضیات مختلف در خصوص هوش مصنوعی نیز روندی رو به افزایش دارند. یکی از تازهترین فرضیات در خصوص هوش مصنوعی استفاده از این ابزار برای تحقق منافع سیاستمداران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارشهایی تازه نشان می دهند علیرغم ادعای واتس اپ، این شرکت در حذف محتواهای غیر اخلاقی پیرامون بچه ها ناکام بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2119

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی واتس اپ تا سقوط سهام توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی واتس اپ تا سقوط سهام توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید