نخستین نوت بوک تاشوی دنیا در راه است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، لپ تاپ جدید لنوو با نمایشگر لمسی 13.3 اینچی و تاشو برای پیش سفارش ارائه شده است. این نخستین نوت بوک تاشوی دنیا است.

نخستین نوت بوک تاشوی دنیا در راه است

شرکت لنوو لپ تاپ تینک پد ایکس 1 فولد را رونمایی کرد و این دستگاه آماده پیش سفارش است.

این شرکت چینی ادعا می نماید دستگاه مذکور نخستین نوت بوک تاشو دنیا است. این دستگاه دارای نمایشگر لمسی او ال ای دی 13.3 اینچی با وضوح 2Kاست که از وسط تا می گردد.

نمایشگر تینک پد ایکس 1 فولد توسط شرکت ال جی ساخته شده است. این دو شرکت برای حل چالش های فنی نمایشگر 4 سال با یکدیگر همکاری کردند. در نهایت آنها فناوری نوینی برای لولا و یک ساختار خاص از جنس فیبرکربنی و آلیاژ منیزیم ساختند که فرایند تا و باز شدن دستگاه را تسهیل می نماید.

کاربر با تا کردن دستگاه می تواند از آن برای مطالعه استفاده کند یا آن را نیمه خم کند و روی یک قسمت تایپ کند.

در حقیقت تینک پد ایکس 1 فولد یک نوت پد عظیم و لپ تاپی با ویندوز10پرو، استاندارد وای فای6 و گزینه 5Gاست.افراد می توانند با پرداخت 2هزار و 499 دلارپیش سفارش برای آن ثبت نمایند.

تینک پد ایکس 1 فولد دارای اکسسوری هایی مختلفی است که آنها نیز قابل پیش سفارش هستند.یکی از این اکسسوری هایمود پن است که در حقیقت برای نقاشی روی دستگاه است.

اکسسوری دیگر پایه ایزل نام دارد که به پشت دستگاه می چسبد و اجازه می دهد دستگاه به طور افقی یا عمدی قرار گیرد. اما از همه جالب تر یک مینی کیبورد بلوتوثی است که می تواند شارژ را ذخیره کند و به قسمت بالای دستگاه اصلی متصل می گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1170

به "نخستین نوت بوک تاشوی دنیا در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نوت بوک تاشوی دنیا در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید