نیسان روگ در مقابل مورانو

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در این مطلب قصد داریم مشخصات فنی دو خودروی هم سگمنت نیسان روگ و مورانو را آنالیز کنیم.

نیسان روگ در مقابل مورانو

خبرنگاران - نیسان انواع خودرو های کراس اوور از کیکس کوچک گرفته تا آرمادا در کلاس dreadnought را می سازد. 2 خودرو روگ و مورانو از نظر میزان و تعیینات فنی را نیز برای سال 2021 به روز نموده است که هر دو با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس هستند.

روگ: جدیدترین نسل روگ دارای امکانات مختلفی است. هر تریم غیر از مدل پایه S دارای مجموعه فناوری ProPilot Assist است که برای کاهش بار کاری راننده طراحی شده است. هنگامی که علامت های تعیین خطوط تعیین می شوند، یاری های فرمان همراه با کروز کنترل تطبیقی درگیر می شوند.

با استفاده از شبکه ای در دوربین ها، حسگر ها و رادار ها به کار رفته است، دستیار ProPilot می تواند برای کسانی که در طول رفت وآمد صبحگاهی خود اغلب با ترافیک سنگین بزرگراه ها روبرو می شوند، مفید باشد. اپل کارپلی و اتو اندروید نیز استاندارد هستند و اولی در تریم های بالاتر بی سیم است.

مورانو: مورانو خودرویی گران تر از روگ است و با مجموعه ای از امکانات قدیمی عرضه می گردد. هشدارهای خروج از خط، تشخیص علائم هدایت و رانندگی، هشدار ترافیک، نظارت بر نقاط کور، یاری نور بالا و ترمز اضطراری اتوماتیک (جلو و عقب) از جمله امکانات این خودرو هستند و بعلاوه سیستم اپل کارپلی و اتواندروید نیز در دسترس هستند.

روگ: روگ با یک پیشرانه واحد ارائه می گردد. دارای یک موتور 2.5 لیتری خطی چهار سیلندر است که می تواند 181 اسب بخار قدرت و 240 پوند بر فوت گشتاور فراوری کند؛ نوع گیربکس آن CVT است که با حالت های Sport و Eco عرضه می گردد.

مورانو: یک موتور در نیسان مورانو موجود است که در قالب موتور 3.5 لیتری V6 نیسان در همه جا حاضر می گردد که 260 اسب بخار و 240 پوند بر فوت گشتاور فراوری می نماید. این خودرو، مانند بیشتر محصولات نیسان، به یک گیربکس متغیر پیوسته با نام Xtronic متصل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1903

به "نیسان روگ در مقابل مورانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان روگ در مقابل مورانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید