هتل هایی که با فانتزی هایتان یکی است!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، هیجان انگیزترین هتل های جهان

هر کسی، فانتزی ای در ذهن خود از یک مکان اقامتی در جهان دارد و دوست دارد تا در یکی از آنها برای شبی هم که شده زندگی کند. خانه های زیادی تا حالا در فیلم ها دیده ایم و تصویر سازی هایی از آنها در ذهن مان نموده ایم. اما خبر خوب چیست؟ خبر خوب این است که فانتزی های ذهن شما دیگر یک فانتزی نیستند و به واقعیت تبدیل شده اند! بله؛ آرزوهای شما دیگر دست یافتنی شده اند. از زندگی در یک حباب شیشه ای تا زندگی زیر آب و در آسمان ها… هتل های زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که این رویاها را به واقعیت تبدیل نموده اند. در این مطلب از خبرنگاران، سری به چند تا از این هتل های جالب می زنیم:

هتل هایی که با فانتزی هایتان یکی است!

1- هتل Glass igloo Hotel ، فنلاند

در نزدیکی دایره قطب شمال و در نزدیکی هتل برفی (Snow Hotel) می توانید هتل منحصر بفرد Glass igloo را ببینید. با اقامت در این هتل های رویایی و خارج از تصور این فرصت را دارید که زیر آسمان پر ستاره شب و شفق های قطبی بخوابید. البته همواره شانس این را ندارید که شفق های قطبی را ببینید اما می توانید مطمئن شوید که یک شب فراموش نشدنی را در طبیعت در هتلی به دنجی هتل های 5 ستاره خواهید داشت.

2- The Glass Floor Udang House, در بالی، اندونزی

خانه Udang یک قطعه خیلی خاص از بامبو و هتلی در بالی اندونزی است. چیزی که این هتل را بسیار فانتزی نموده است، کف شیشه ای اتاق آن است که فضای حیرت انیگیزی در اتاق بوجود آورده است. تصور کنید در اتاق نشسته اید و در حالیکه در حال صحبت یا خوردن چیزی هستید می توانید همزمان از بالا و پایین شدن امواج و حرکت ماهی ها در زیر پایتان لذت ببرید!

3- Fairy Chimney Hotel، ترکیه

در سفرتان به ترکیه، سری به شهر کاپادوکیه خیالی بزنید و جدای از اتمسفر جالب و بالن سواری به یاد ماندنی اش، از هتل Fairy Chimney که درست در قلب Goreme قرار گرفته است دیدن کنید. هتلی وهم انگیز با فضایی غار مانند که یادآور شهر افسانه ای کاپادوکیه است.

راستی اگر دوست دارید تا طعم بالن سواری در کاپادوکیه را بچشید، مطلب زیر می تواند به شما یاری زیادی کند.

بالن سواری بر فراز کاپادوکیا، تجربه ای فراموش نشدنی

4- Giraffe Manor، کنیا

یکی از خارق العاده ترین اقامتگاه های کنیا Giraffe Manor در نایروبی است ، هتلی منحصر بفرد که هر بار میزبان گروه کوچکی از مهمانان در یک فضای واقعا رمانتیک است، جایی که در حالی که در اتاقتان نشسته اید و در حال صرف صبحانه هستید، با گردن های زرافه های بامزه ای که در اتاقتان سرک می کشند، روبرو می شوید!

5- Äscher Cliff در سوییس

در کشور سوییس و در کوه های آلپ، هتلی بسیار رویایی وجود دارد که یک شب اقامت در آن می تواند آرزوی هر گردشگری باشد. این هتل در نزدیکی غارهای Wildkirchli قرار گرفته است و دارای تعداد زیادی اتاق در داخل خود است. شاید فضای داخلی این هتل آنچنان چشمگیر نباشد اما منظره آن به بیرون نفس گیر است و علاوه بر این، یک رستوران خیلی خوب به خوبی مناظر بیرون هتل هم دارد!

منبع: الی گشت
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 291

به "هتل هایی که با فانتزی هایتان یکی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هایی که با فانتزی هایتان یکی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید