هتل 5 ستاره پلنتیشن بی ریزورت اند اسپا در سیبو فیلیپین؛ تجربه طعم متفاوت سفر

به گزارش مجله فوتبال دوستان، هتل 5 ستاره مجلل پلنتیشن بی ریزورت اند اسپا در سیبو فیلیپین با داشتن یکی از بزرگترین تالاب های خصوصی دنیا، اتاق هایی به سبک استعماری در زمین های محوطه سازی شده ارائه می دهد.

هتل 5 ستاره پلنتیشن بی ریزورت اند اسپا در سیبو فیلیپین؛ تجربه طعم متفاوت سفر

این هتل امکانات 5 ستاره، ترانسفر فرودگاهی دو طرفه برنامه ریزی شده رایگان و فعالیت های فراوانی را ارائه می دهد. در آرامش شفابخش محیطی که واقعاً دور از همه چیز است، می توانید نگرانی ها و فشارهای روزانه خود را تسکین دهید. اگر تا به حال زمانی را در یک مزرعه استوایی گذرانده اید، می دانید منظور ما چیست.

اگر نه، بیایید و طعم متفاوت زندگی را کشف کنید. چه برای تعطیلات خانوادگی یا یک استراحت عاشقانه و چه برای تجارت یا سرگرمی سفر کنید، این برترین انتخاب شما در فیلیپین است. این هتل 15 دقیقه با ماشین تا معبد لاپو لاپو و مرکز خرید گایزانو فاصله دارد. موزه استانی سیبو و موزه کاسا گورودو از نقاط برجسته فرهنگی هستند و بعضی از فعالیت های این منطقه را می توانید در باشگاه قایق سیبو و بندر اسکله 4 سیبو تجربه کنید.

قلعه سن پدرو، باغ گل سیرائو و صلیب ماژلان از دیگر جاذبه های دیدنی شهر سیبو هستند که با بازدید از آن ها می توانید نهایت لذت را از سفر خود ببرید. این هتل تا فرودگاه بین المللی مکتان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سیبو را داشته باشید، هتل Plantation Bay Resort and Spa Cebu با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل پلنتیشن بی ریزورت اند اسپا سیبو

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت در کل هتل رایگان است. میز تور، انبار چمدان و پارکینگ رایگان در دسترس است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه ای ارائه می گردد تا آن ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه نمایند. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. در صورت احتیاج به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید.

به هنگام گشت و گذار نیز می توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. استعمال دخانیات در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع است. اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد نداشته باشند. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

هتل دارای استخر سرپوشیده، استخر رو باز و استخر مخصوص بچه ها است. بعد از شنا و ورزش می توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. این استراحتگاه با ساحل خصوصی، ماساژهای ساحلی و صندلی های آفتاب گیر مکانی عالی برای آفتاب گرفتن است.

از ماساژ سوئدی، تالاسوتراپی، یا اسکراب بدن در موگامبو اسپرینگز و اسپای محل، می توانید از خود پذیرایی کنید. علاقمندان به یوگا نیز می توانند در کلاس های یوگا شرکت نمایند. پرسنل مجرب هتل Plantation Bay Resort and Spa Cebu به زبان های انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی، فیلیپینی و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می نمایند.

امکانات سرگرمیی هتل

امکانات سرگرمیی شامل سرسره های آبی در استخر آب شیرین، دیوار نوردی، بیلیارد، ماهیگیری و امکانات تیراندازی با کمان است. برای کسانی که در پی ورزش هستند، زمین تنیس و مرکز تناسب اندام وجود دارد. سفرهای پیاده روی و غواصی را می توان به وسیله کارکنان هتل Plantation Bay Resort and Spa Cebu ترتیب داد. ترانسفر مرکز خرید و اجاره دوچرخه رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل Plantation Bay Resort and Spa Cebu عبارتند از:

اتاق های خانوادگی

اتاق با منظره لاگون

اتاق های دارای تهویه مطبوع، چیدمان های جادار و وسایل چوبی کلاسیک، تلویزیون کابلی و گاوصندوق هستند. وای فای رایگان در اتاق ها وجود دارد. حمام های خصوصی دارای اتصالات سنگ مرمر و وان هستند. حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی در حمام ها موجود است. برای تهیه چای و قهوه می توانید از امکانات موجود در اتاق خود بهره ببرید. امکان سرو صبحانه در اتاق ها فراهم شده است.

رستوران هتل

چهار گزینه برنده جایزه غذاخوری در Plantation Bay Resort and Spa Cebu شامل کافه بار پالرمو، کافه کلیمانجارو، ساوانا گریل و رستوران فیجی است که طیف وسیعی از غذاها را ارائه می دهند. با انواع نوشیدنی های خوشمزه می توانید در بار هتل از خود پذیرایی کنید.

فاصله هتل پلنتیشن بی ریزورت اند اسپا سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا قلعه سن پدرو: 9.1 کیلومتر

فاصله تا صلیب ماژلان: 9.6 کیلومتر

فاصله تا کلیسای سانتو نینو: 9.6 کیلومتر

فاصله تا خانه اجدادی Yap Sandiego: 9.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2092

به "هتل 5 ستاره پلنتیشن بی ریزورت اند اسپا در سیبو فیلیپین؛ تجربه طعم متفاوت سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره پلنتیشن بی ریزورت اند اسپا در سیبو فیلیپین؛ تجربه طعم متفاوت سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید