واکنش تند وزیر راه به پرواز جنجالی هواپیمای آنتونف در آسمان ایران ، صلاحیت اظهارنظر ندارند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس جمهور در سال 1393 پرواز آنتونوف را ممنوع نموده بود اما بعضی ایرلاین ها از یک ماه گذشته حمل و نقل مسافران با این هواپیما را از سر گرفته اند.

واکنش تند وزیر راه به پرواز جنجالی هواپیمای آنتونف در آسمان ایران ، صلاحیت اظهارنظر ندارند

خبرنگاران - محمد اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا رییس جمهور در سال 1393 پرواز آنتونوف 74 را ممنوع نموده بود یا خیر و این که پرواز این هواپیما با چه مجوزی صورت می گیرد؟ اظهار کرد: باید همه بدانیم مرجع ملی و بین المللی پرواز هر هواپیمایی در ایران سازمان هواپیمایی کشوری است و دیگر این که پرواز انتونوف 140 که پرونده آن آنالیز و معین شده است با توجه به نبود درخواست از سوی مالک این هواپیما انجام نمی گردد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: آنتونوف 74 نیز از گذشته تاکنون پرواز می نموده و هیچ گاه منع پروازی برایش صادر نشده است و افرادی که این مساله را اعلام می نمایند صلاحیتی در این زمینه ندارند.

واکنش به پرواز جنجالی هواپیمای آنتونف پس از ممنوعیت 5 ساله | سرنوشت دستور رئیس جمهور چه شد؟

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره پرونده قضایی تشکیل شده برای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در زمینه پرونده سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: هیچ پرونده ای برای رئیس سازمان هواپیمایی تشکیل نشده و هر مرجعی که پرونده تشکیل می دهد باید به این نکته توجه کند که مرجع ملی و بین المللی برای تشخیص علت بروز سانحه هوایی، سازمان ملی هواپیمایی کشوری است و نمی توانیم در کشور صد تا مرجع داشته باشیم.

ابلاغ حکم توقف فعالیت رئیس سازمان هواپیمایی به دلیل سقوط ATR

منبع: چمدان
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 492

به "واکنش تند وزیر راه به پرواز جنجالی هواپیمای آنتونف در آسمان ایران ، صلاحیت اظهارنظر ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند وزیر راه به پرواز جنجالی هواپیمای آنتونف در آسمان ایران ، صلاحیت اظهارنظر ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید