پارک امیران (امیرگان) استانبول کجاست؟

به گزارش مجله فوتبال دوستان، پارک امیرگان کجاست؟

پارک امیرگان (Emirgan Park Istanbul) در قسمت اروپایی استانبول، در محله ای به همین نام و در منطقه سریر واقع شده است. این پارک وسعتی حدود 470 هزار متر مربع دارد و قدمت آن به قرن 17 میلادی بر می شود.

پارک امیران (امیرگان) استانبول کجاست؟

در پارک امیران (امیرگان) چه می بینیم؟

امیرگان باغی رنگارنگ از 120 نوع گونه گیاهی است. درختانی مثل درخت کاج، صنوبر، بید، لیمو و سدروس به زیبایی در پارک امیرگان دلبری می نمایند. دو تالاب مصنوعی تماشایی و 3 عمارت به رنگ های زرد، صورتی و سفید در این پارک دیده می گردد. امکانات متعددی مثل رستوران، کافه، میز پیک نیک و مسیرهای پیاده روی برای گردشگران و مردم محلی در پارک امیرگان تدارک دیده شده که اوقات خوشی را برای آن ها فراهم می آورد.

پارک ملی امیران (امیرگان) چرا خاص است؟

آنچه بیشتر از هر چیز پارک امیرگان را منحصر به فرد نموده گونه های متنوع گیاهی و رنگارنگ است. همین موضوع سبب شده یکی از فستیوال ها و رویدادهای مهم ترکیه در این باغ برپا گردد: جشنواره بین المللی گل لاله. این جشنواره از سال 2005 هر سال، در فصل بهار و ماه آوریل برگزار می گردد و شرکت نمایندگان بسیاری از سراسر دنیا می پذیرد. پارک امیرگان علاوه بر مناظر زیبا از قدمت طولانی نیز برخوردار است و تاریخ آن نیز حرفی برای گفتن دارد.

عمارت های پارک امیران (امیرگان)

عمارت های پارک امیرگان در سال 1860، در زمان خدیوا اسماعیل پاشا ساخته و در سال نیز 1970 بازسازی شد.

عمارت زرد: عمارت چوبی ای که معماری سنتی عثمانی به خوبی در آن مشهود است. این عمارت در مرکز پارک دمورگان رو به بسفر است و در گذشنه کاربرد مهمان خانه را داشته است. داخل عمارت دکوراسیون منحصربه فردی دارد و کنده کاری ها و رنگ های به کار رفته در این عمارت تماشایی اند.

عمارت صورتی: این عمارت نیز خانه ای عثمانی است که با رنگ صورتی در پارک امیرگان، خودنمایی می نماید. در گذشته، این عمارت برای مراسم عروسی کاربرد داشته و امروزه در روزهای آخر هفته، به کافه تغییر کاربری داده است.

عمارت سفید: این عمارت دوطبقه به سبک نئوکلاسیک، در نزدیکی عمارت زرد ساخته شده. کافه و رستوران های متعددی در این عمارت دیده می گردد.

بهترین زمان بازدید از پارک امیرگان چه زمانی است؟

هر روز بین ساعت های 7:00 صبح تا 23 می توانید از این پارک بازدید کنید. بازدید از این پارک رایگان است.

چطور به سمت پارک امیرگان برویم؟

کنار تنگه بسفر و محله امیرگان مکانی است که پارک تماشایی امیرگان واقع شده است. از ایستگاه کاباتاش می توانید سوار اتوبوس 25E شده و تا پارک امیرگان بروید. باغ آتاتورک و قسمتی از جنگل بلگراد در نزدیکی پارک امیرگان واقع شده است. می توانید بازدید از این جاذبه ها را نیز در برنامه تان قرار دهید.

منبع: دالاهو
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 213

به "پارک امیران (امیرگان) استانبول کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک امیران (امیرگان) استانبول کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید