پیش بینی افزایش 20 درصدی سفر های نوروزی به استان فارس

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران: معاون حمل ونقل فارس گفت: با افزایش 6 درصدی ناوگان حمل و نقل و تخفیف های مذکور در فروش بلیط پیش بینی می گردد تعداد مسافرت ها به استان فارس 20 درصد افزایش یابد.

پیش بینی افزایش 20 درصدی سفر های نوروزی به استان فارس

از سفر با قیمت روز تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

علی یزدانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، از آمادگی بیش از 4 هزار و 700 ناوگان مسافربری فارس در ایام نوروز اطلاع داد و گفت: از این تعداد هزار و 275 اتوبوس، هزار و 792 مینی بوس و هزار و 700 دستگاه سواری هستند و تعداد ناوگان مسافربری فارس نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در نوروز گذشته 71 هزار و 900 بلیط به صورت پیش فروش و حضوری به فروخته شده است، اضافه نمود: سال جاری برای کسانی که بلیط را به صورت غیرحضوری تهیه نمایند 10 درصد تخفیف و برای کسانی که در ایام کم مسافر، بلیط تهیه نمایند 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

یزدانی اعلام کرد: با افزایش 6 درصدی ناوگان حمل ونقل و تخفیف های مذکور در فروش بلیط پیش بینی می گردد تعداد مسافرت ها 20 درصد افزایش یابد.

معاون حمل ونقل فارس با بیان اینکه زمان شروع پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی از 10 اسفند شروع می گردد، توضیح داد: مردم می توانند از 17 اسفند به صورت حضوری برای خرید بلیط اقدام نمایند.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت های این اداره برای آماده سازی پایانه ها و مجتمع های بین راهی در ایام نوروز اعلام کرد: 19 مجتمع خدمات بین راهی در ایام نوروز آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

یزدانی با اشاره به فعالیت حمل ونقل فارس در بخش ایمنی جاده ها گفت: 20 دستگاه برای کنترل نامحسوس در جاده ها حضور دارند و جمعیت هواداران ایمنی راه شعبه فارس برای افزایش ضریب ایمنی راه ها راه اندازی شده است.

معاون حمل ونقل فارس از نصب دوربین های سرعت سنج در محورهای سپیدان و سروستان اطلاع داد و اضافه نمود: با نصب این سرعت سنج ها و برگزاری جلسات تحلیل تصادفات انتظار می رود میزان حوادث جاده ای کاهش یابد.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 616

به "پیش بینی افزایش 20 درصدی سفر های نوروزی به استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش 20 درصدی سفر های نوروزی به استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید