کانادا-ایران در گام سوم، شاگردان کولاکوویچ به دنبال پیروزی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تیم ملی والیبال ایران در خاتمه هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال در حالی به زمین می رود که کانادایی ها هردو بازی خود را پیروز شدند.

کانادا-ایران در گام سوم، شاگردان کولاکوویچ به دنبال پیروزی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

هفته دوم مسابقات لیگ ملت های والیبال درحالی امشب به انتها خواهد رسید که ملی پوشان ایران تنها پیروز به کسب پیروزی مقابل آرژانتین شدند. تیم ملی ایران پس از پیروزی 3بر 2 مقابل آرژانتین، در بازی دوم 3بر صفر مقابل ایتالیا بازنده شد تا با 5 امتیاز و یک پله سقوط در صندلی 11 قرار گیرد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در آخرین ملاقات خود در هفته دوم مقابل کانادایی قرار می گیرد که هر دو بازی خود را در این هفته پیروز شدند. کانادایی ها با راهنمایی استفان آنتیگا آغاز خوبی در هفته دوم داشتند و توانستند آرژانتین را 3بر 1 شکست دهند، در ادامه نیز تیم بدون شکست ایتالیا را 3بر 1 از پیش رو بردارند و نخستین باخت ایتالیا را رقم بزنند.

با نتایجی که کانادایی ها کسب کردند، تیم ملی امشب بازی سختی را در پیش خواهد داشت و ملی پوشان ایران برای ارتقای در جدول رده بندی و بازگشت به روزهای خوب خود احتیاج به کسب پیروزی دارد.

تیم ملی کانادا با کسب 3 پیروزی، 2 شکست و 9 امتیاز در صندلی هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است و تیم ملی ایران با 2 پیروزی، 3 شکست و 5 امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفته است.

دو تیم ایران و کانادا امشب ساعت 23:40 به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 889

به "کانادا-ایران در گام سوم، شاگردان کولاکوویچ به دنبال پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا-ایران در گام سوم، شاگردان کولاکوویچ به دنبال پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید