کتاب سپیده ای که از افق ایمان بردمید چاپ شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن پنجاهمین سال قیام 15 خرداد، کتاب سپیده ای که از افق ایمان بردمید چاپ و توزیع می گردد.

کتاب سپیده ای که از افق ایمان بردمید چاپ شد

جهت دریافت مشاوره خدمات آموزش طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از قم ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حسین نیازمند اظهار کرد: کتاب سپیده ای که از افق ایمان بردمید با نگاهی تحلیلی، به مناسبت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تهیه شده است.

وی اضافه نمود: این کتاب در 96 صفحه در قطع رقعی به قلم توانای آقای غلامرضا گلی زواره نوشته شده است که به زمینه های بروز قیام 15 خرداد می پردازد.

نیازمند به بخش های این کتاب اشاره نمود و ابراز داشت: در بخش هایی از کتاب به افشاگری های امام خمینی (ره)، واکنش علمای قم، هجومی وحشیانه و خونین، بازتاب وقایع خونین قم در شهرستان ها، دستگیری امام خمینی (ره)، مهاجرت علما و ... پرداخته می گردد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: این کتاب در ایام 14 و 15 خرداد در قم توزیع می گردد.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 753

به "کتاب سپیده ای که از افق ایمان بردمید چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب سپیده ای که از افق ایمان بردمید چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید