کرملین: برنامه ای برای ملاقات بایدن با پوتین در نظر گرفته نشده است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سخنگوی کرملین گفت که برنامه ای برای ملاقات رئیس جمهور آمریکا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در واشنگتن در نظر گرفته نشده است.

کرملین: برنامه ای برای ملاقات بایدن با پوتین در نظر گرفته نشده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرملین دوشنبه شب به وقت تهران گفت که هنوز برنامه ای برای ملاقات بین رئیس جمهورآمریکا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نظر گرفته نشده است.

دیمتری پسکوف سخنگوی کرملین در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت که تماس دوجانبه بین جو بایدن رئیس جمهو آمریکا یا سران دیگر کشورها با پوتین در اجلاس آینده اقلیمی در نظر گرفته نشده است. پسکوف گفت: هیچ تماسی برنامه ریزی نشده است.

رئیس جمهور امریکا و 40 تن از سران دیگر کشورهای دنیا از جمله پوتین به اجلاس اقلیمی در واشنگتن دعوت شده اند. این نشست قرار است روزهای دیگر به طور مجازی برگزار گردد.

به نوشته این منبع خبری، کرملین اعلام نموده که پوتین دعوت برای حضور در این نشست مجازی را پذیرفته است.

دیمیتری پسکوف در رزوهای گذشته نیز از آنالیز پاسخ به تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور خبر داده بود. پسکوف در نشست خبری روزانه در کرملین گفت: سیاست های تحریمی آمریکا غیرقابل قبول است و [ولادیمیر] پوتین [رئیس جمهور روسیه] در حال آنالیز تدابیری برای پاسخ به آن است.

کرملین پیش از این با بیان اینکه در حال آنالیز پیشنهاد واشنگتن برای ملاقات رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در کشوری بی طرف هستند، اعلام نموده بود صحبت کردن درباره این ملاقات فعلا زود است.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی، ضمن قاتل خواندن رئیس جمهور روسیه، در مورد ادعای جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره مداخله مسکو در انتخابات اخیر واشنگتن، گفت ولادیمیر پوتین تاوان خواهد داد.

بایدن گفت: او (پوتین) تاوان آن را پرداخت خواهد نمود. ما صحبتی طولانی داشتیم. من او را نسبتاً خوب می شناسم. وقتی مکالمه آغاز شد، به او گفتم من تو را می شناسم و تو هم من را. اگر برایم تعیین گردد که این اتفاق (دخالت انتخاباتی) افتاده، بعد دیگر آماده باش.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1556

به "کرملین: برنامه ای برای ملاقات بایدن با پوتین در نظر گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: برنامه ای برای ملاقات بایدن با پوتین در نظر گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید