یاری های اولیه لازم و ضروری برای سفر

به گزارش مجله فوتبال دوستان، هنگامی که اقدام به رزرو هتل می کنید و برای سفر آماده می شوید، همراه داشتن یک کیف یاری های اولیه هم می تواند جزو موارد ضروری برای سفر باشد.

یاری های اولیه لازم و ضروری برای سفر

زمانی که در حال بستن چمدان های خود برای یک سفر هستید ساده ترین قسمت، تمرکز روی برداشتن کفش و لباس های مورد احتیاج بر اساس مقصد سفر شما است. برای مثال زمانی که برای سفر به شهر ساحلی و جنوبی قشم برنامه ریزی نموده و اقدام به رزرو هتل در قشم نموده اید، می دانید که آب و هوای شهرهای جنوبی ایران گرم و شرجی بوده و بر همین اساس لباس های خنک و مناسب هوای شرجی با خود برمی دارید. اما برای سفر به تبریز با آب و هوای سرد، ضروری است لباس های گرم بیشتری در چمدان خود جای دهید.

اما بسیاری از افراد هم هستند که دست آخر به برداشتن یک کیف کوچک و ریختن وسایل درون آن بسنده می نمایند، بدون آنکه لوازم ضروری که به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرند مانند مسواک و لوازم آرایش را در نظر بگیرند.

به طور کلی به هرجا که قصد سفر دارید، همراه داشتن یک بسته یاریهای اولیه برای شما بسیار با ارزش خواهد بود. خواه سفر شما به یک شهر بزرگ همانند مشهد بوده و اقدام به رزرو هتل در مشهد نموده باشید، یا حتی برنامه سفر به جنگلهای شمال و اقامت در کلبههای جنگلی را دارید؛ باز هم وجود بسته فواید بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.

در این مقاله چند نکته کلیدی را به شما آموزش می دهیم تا با آنچه برای سفرتان ضروری است و آن کارهایی را که در خارج از خانه می توانید انجام دهید را بدانید:

کار را با چند سوال اصلی شروع کنید

سوالات زیر بعضی از سوالات اساسی هستند که احتمالا شما در زمان بستن چمدان و جمع آوری وسایل سفر از خود می پرسید. این پرسش ها در تصمیم گیری برای انتخاب تجهیزات پزشکی مورد احتیاجتان به شما یاری خواهند کرد:

  • به کجا می رویم؟
  • چه کارهایی در طول سفر انجام می دهیم؟
  • برای چه مدت به سفر می رویم؟

در نظر گرفتن این سوالات علاوه بر اینکه باعث شناخت شما از احتیاجهای خود در طول سفر می گردد، به برداشتن لوازم ضروری به مقدار کافی برای مدت اقامتتان نیز یاری خوبی خواهد نمود.

بعلاوه ضروری است تا پیش از سفر با پزشک خود مشورت کنید و مطمئن شوید که شرایط پزشکی ویژه ای دارید یا خیر. مشورت با پزشک بعلاوه به داشتن مجوز برای همراه بردن داروهای غیر مجاز مانند مخدرها نیز یاری می نماید.

ماجراجویی و سفر بعدی شما به هر مقصدی که باشد ضروری است یک کیف لوازم پزشکی با وسایل اولیه ضروری را با خود همراه داشته باشد. حتی اگر اقدام به رزرو هتل در شیراز برای یک اتاق لوکس و مجهز نموده اید و به نظرتان تمام آنچه احتمالا مورد احتیاج شما خواهد بود درون هتل فراهم شده است، باز هم برای گردش های روزانه یا اتفاقات پیش بینی نشده در طول راستا آماده باشید.

موارد ضروری در کیف یاری های اولیه

  • هر داروی تجویزی که مصرف می کنید
  • یک بسته چسب زخم برای خراش های کوچک
  • داروهای مسکن یا تب بر (ایبوپروفن، آسپرین، استامینوفن)
  • گاز پانسمان
  • رول نوار پزشکی
  • دستمال الکلی یا ضدعفونی نماینده
  • آنتی اسید (برای مسائل معده)
  • کرم ضد آفتاب
  • دستمال ضدعفونی نماینده دست

اگر چه این موارد ضروری را در هر داروخانه ای می توان خرید؛ اما مطمئنا در زمان طلایی سفر شما صرفه جویی خواهد شد. اگر نگران جا دادن تمام این موارد در چمدان خود هستید، یک کیف تجهیزات پزشکی جمع و جور برای سفر گزینه بسیار مطلوبی در این زمینه است.

منبع: کجارو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2005

به "یاری های اولیه لازم و ضروری برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های اولیه لازم و ضروری برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید