کمک 50 میلیارد تومانی سه نهاد به فدراسیون کشتی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در مراسم تجلیل از کمانداران المپیکی و پارالمپیکی گفت: اگر امروز ما در آرامش و آزاد زندگی می کنیم به خاطر شهدا و مدیون خون آنها هستیم.

کمک 50 میلیارد تومانی سه نهاد به فدراسیون کشتی

وی ادامه داد: کنار شهدا قشری حضور دارند که کمتر به آنها توجه شده است، خوشبختانه جانبازان و معلولین ما به خوبی در میادین مختلف درخشیدند و فدراسیون جانبازان و معلولین و خسروی وفا عرصه این درخشش و مدال آوری را فراهم کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه شعبانی بهار، کادر فنی و هیئت های استانی هم برای موفقیت کمانداران در المپیک و پارالمپیک تلاش کردند، یادآور شد: در نهایت زهرا نعمتی و سایر ورزشکاران درخشیدند. اگر یک نفر به سکو می رود صد نفر از او حمایت می کنند و باید از آنها یاد کنیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط سخت کرونا و مسائل اقتصادی، ورزش نشاط را به خانواده ها می دهد و ما این موضوع را در موفقیت های کشتی و فوتبال دیدیم. باید تلاش کنیم از طریق رسانه با برگزاری رویدادها کام ملت را شاد کنیم. وظیفه ما و وزارت ورزش هم حمایت است. حتما همه توان را برای حمایت از فدراسیون ها به کار خواهیم گرفت.

وی در خصوص حمایت از کشتی گفت: قبل از اعزام کشتی به المپیک 50 میلیارد تومان از طریق وزارت ورزش، کمیته المپیک و سازمان برنامه و بودجه کمک کردیم. این ناچیز است و سایر بخش ها هم باید کمک کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1779

به "کمک 50 میلیارد تومانی سه نهاد به فدراسیون کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک 50 میلیارد تومانی سه نهاد به فدراسیون کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید