توسعه زیر ساخت های حمل و نقل، نوید بخش روزهای خوب در توسعه رشت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، فرماندار رشت گفت: روند رو به توسعه زیرساخت های حمل و نقل، نویدبخش روزهای خوب در توسعه مالی رشت می باشد.

توسعه زیر ساخت های حمل و نقل، نوید بخش روزهای خوب در توسعه رشت

دکتر حمیدرضا امام پناهی در مراسم افتتاح ساختمان اداری یک شرکت حمل و نقل سراسری کالا در رشت، با تاکید بر نقش محوری ناوگان حمل و نقل در توسعه تجارت، گفت: صنعت حمل و نقل از قدمتی بالا در دنیا برخوردار بوده و در شرایط امروز دنیا نیز پیوندی جدایی ناپذیر با شکوفایی مالی پیدا نموده است.

وی اضافه نمود: لازم است تا متولیان امر با توجه به موقعیت حساس مقابله با تحریم ها، نسبت به افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل کالا توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار رشت با اشاره به توسعه زیرساخت های حمل و نقل ریلی و جاده ای کالا در شهرستان رشت و قرار گرفتن این شهرستان در نقطه ای مهم از کریدور تجاری شمال-جنوب، تمایل شرکت های حمل و نقل برای استقرار در رشت را قابل درک دانسته و گفت: این توانمندی ها، رشت را به حلقه ای مهم در زنجیره حمل و نقل سراسری و بین المللی کشور بدل نموده و نویدبخش روزهایی خوب در توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان می باشد.

امام پناهی با اشاره به لزوم حمایت از شرکت های حمل و نقل، گفت: فعالیت این شرکت ها علاوه بر رونق تجارت، موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم قابل توجهی خواهد شد.

وی ارزان بودن و عدم محدودیت در دسترسی به منطقه ها مختلف را از مزیت های حمل و نقل جاده ای معرفی و توضیح داد: این شرکت ها می توانند به عنوان واسطه ای مطمئن در حلقه فراوری، توزیع و مصرف طیف گسترده ای از کالاها، اعم از کشاورزی تا صنعتی، عمل کنند.

خبرنگاران گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2101

به "توسعه زیر ساخت های حمل و نقل، نوید بخش روزهای خوب در توسعه رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیر ساخت های حمل و نقل، نوید بخش روزهای خوب در توسعه رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید