30 عرضه اولیه عظیم سهام در 2020

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران : فشار آمریکا بر شرکت های چینی هنوز هم نتوانسته مانع حضور آنها در وال استریت گردد. این شرکتها در امسال میلادی 11.7 میلیارد دلار به وسیله 30 عرضه اولیه سهام در آمریکا درآمد داشته اند.

30 عرضه اولیه عظیم سهام در 2020

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم و به نقل از راشا تودی، تمایل به سرمایه گذاری برای شرکت های چینی حاضر در بازار بورس آمریکا در 2020، علیرغم تنش های تجاری بین دو کشو به بالاترین رقم طی 6 سال گذشته رسیده است.

اطلاعات نشان می دهد شرکت های مستقر در چین 11.7 میلیارد دلار به وسیله 30 عرضه اولیه سهام در آمریکا در امسال میلادی درآمد داشته اند. این بالاترین رقم کسب سرمایه از 2014 تا حالا است یعنی از زمانی که شرکت های مستقر در چین 25.7 میلیارد دلار در آمریکا کسب درآمد نموده بودند. تحقیقات شرکت تامین سرمایه رنسانس کپیتال نشان می دهد شرکت عظیم تجارت الکترونیک علی بابا بیشترین سهم از این درآمدهای بدست آمده در آمریکا را در اختیار داشته است.

کسب و کارهای چینی در امسال میلادی در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا و رسوایی اقتصادی شرکت لاکین کافی در ماه آوریل، عرضه اولیه سهام خود را در بازار بورس آمریکا به تعویق انداختند. نزدک این شرکت را در تابستان از بورس خارج کرد. لاکین کافی اولین شرکت از سال 2000 بود که توانست در کمتر از 24 ساعت، سه میلیارد دلار بر ارزش خود بیفزاید.

فشار آمریکا بر شرکت های چینی هنوز هم نتوانسته مانع حضور آنها در وال استریت گردد. کسب و کارهای چینی شدیدا علاقه مند به عرضه سهام خود به سرمایه گذاران وال استریت هستند.

آمریکا علاوه بر قرار دادن هواوی و سایر شرکت های فناوری چین در لیست سیاه خود، تهدید نموده شرکت های چینی را از بازارهای بورس آمریکا هم اخراج می نماید. کنگره آمریکا در اوایل همین ماه لایحه ای را تصویب کرد که طبق آن نظارت قانونی بیشتری بر شرکت های چینی اعمال می گردد. طبق این قانون، شرکت های خارجی باید طبق استانداردهای حسابرسی آمریکا عمل نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1328

به "30 عرضه اولیه عظیم سهام در 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 عرضه اولیه عظیم سهام در 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید