افتتاح 2 دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان 96 تخت خوابی تکاب

به گزارش مجله فوتبال دوستان، همزمان با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان غربی 2 دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان 96 تخت خوابی تکاب افتتاح شد.

افتتاح 2 دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان 96 تخت خوابی تکاب

به گزارش خبرنگار از ، هم زمان با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در آذربایجان غربی 2 دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان 96 تخت خوابی مهر امام علی (ع) تکاب امروز /آدینه/ با حضور فرماندار و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان به صورت ارتباط تصویری افتتاح و راه اندازی شد.

فرماندار تکاب در آیین بهره برداری از این طرح درمانی که در قالب سی و ششمین آیین پویش ره سلامت به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزارشد، گفت: این طرح شامل راه اندازی 2 دستگاه اکسیژن ساز 600 و 300 لیتری است که در بیمارستان نو تکاب جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیماران نصب شده است.

امیر ستوده فر اضافه نمود: این دستگاه ها در ساختمانی به مساحت 40 مترمربع در داخل بیمارستان 96 تخت خوابی تکاب نصب شده و برای راه اندازی آن ها 45 میلیارد ریال از محل اعتبار های دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی هزینه شده است.

وی بیان نمود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور نصب و راه اندازی دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان 96 تخت خوابی تکاب موجب بهبود کیفیت خدمات رسانی به بیماران تنفسی و برطرف احتیاج های اساسی شهرستان در این بخش شده است.

فرماندار تکاب اظهارداشت: با راه اندازی 2 دستگاه اکسیژن ساز نو، تعداد دستگاه های اکسیژن ساز فعال تکاب که در مدار قرار گرفته به 3 دستگاه رسید.

هشت طرح بهداشتی و درمانی روز آدینه با حضور وزیر بهداست و درمان در ارومیه و سایر شهر های آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

بیمارستان 96 تخت خوابی تکاب در جنوب آذربایجان غربی 27 خردادماه سال گذشته به دستور رییس جمهور افتتاح شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1711

به "افتتاح 2 دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان 96 تخت خوابی تکاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 2 دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان 96 تخت خوابی تکاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید