اچ ام دی گلوبال شاید ماه آینده یک تبلت نوکیا رونمایی کند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به نظر می رسد که کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال (HMD Global) که به مدت 10 سال حق استفاده انحصاری از برند نوکیا را از مایکروسافت موبایل خریداری نموده، میخواهد تا از تبلت تازه نوکیا در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر ماه) رونمایی و آن را به بازار جهانی عرضه کند.

اچ ام دی گلوبال شاید ماه آینده یک تبلت نوکیا رونمایی کند

اچ ام دی گلوبال با این رویه، به زودی به لیست شرکت هایی می پیوندد که در پاییز امسال دیوایسی برای رونمایی در برنامه خود دارند. به همین دلیل هم به وسیله صفحه توییتر نوکیا به بعضی اتفاقاتی که قرار است در تاریخ 6 اکتبر به وقوع بپیوندد، اشاراتی داشته است. به نظر می رسد که در این رویداد به طور رسمی شاهد رونمایی از یک تبلت با نام تجاری نوکیا باشیم.

در تیرزی که نوکیا موبایل در صفحه توییتر خود منتشر نموده، اولین گوشی های هوشمند نوکیا در کنار تلفن های هوشمند اندرویدی نو تر این شرکت به چشم می خورند.

ولی چیزی که بیشتر از همه نگاه کاربران و علاقه مندان به دنیای گوشی و تبلت را به خود جلب نموده، جعبه عظیم تری بود که در کنار این گوشی ها قرار داشت و از ابعاد و مقدار آن می شد حدس زد که درون آن تبلت نو نوکیا قرار گرفته است. پیغام توییتری که در صفحه نوکیا موبایل منتشر شده است هم به طور واضحی از توسعه خانواده نوکیا موبایل خبر می دهد.

گزارش های قبلی از Nokiamob و دیگر سایت ها ادعا می نمایند که کمپانی فلاندی اچ ام دی گلوبال در واقع در حال برنامه ریزی برای راه اندازی و معرفی یک تبلت با سیستم عامل اندروید است. این تبلت که اولین تبلت شرکت نوکیا بعد از معرفی و عرضه تبلت N1 در سال 2015 محسوب می گردد، با نام احتمالی T20 به بازار گجت ها معرفی می گردد.

بنابر گزارشات واصله این محصول از صفحه نمایش 10.36 اینچی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و به همراه نسخه دیگری از این تبلت که از شبکه 4G پشتیبانی می نماید، در بازار جهانی عرضه خواهد شد. قیمت این تبلت، طبق شایعات اخیر، احتمالا 185 پوند (257 دلار آمریکا) برای نسخه پایه و 202 پوند (280 دلار پوند) برای نسخه 4G این تبلت خواهد بود.

شایان ذکر است که ابتدای امسال یوهو سارویکاس، مدیر ارشد محصولات اچ ام دی گلوبال در مصاحبه ای با Android Authority خاطرنشان کرد که این شرکت می تواند گوشی های مالی خود را با پشتیبانی از شبکه 5G در امسال عرضه کند و این احتمالا به این معنی خواهد بود که ما در مراسم 6 اکتبر (14مهر ماه) نوکیا موبایل، شاهد رونمایی از چند گوشی مالی این شرکت هم هستیم.

اولین گوشی نوکیا در این رده می تواند Nokia G50 5G باشد که طبق گفته TENAA چین از صفحه نمایش عظیم 6.82 اینچی بهره مند خواهد بود. بعلاوه برآورد هایی در خصوص نوکیا X50، با دوربین اصلی و قدرتمند 108 مگاپیکسلی ماه هاست که در فضای مجازی و رسانه ها دست به دست می گردد و باید دید که آیا نوکیا باز هم خود را به اسم یک ابرقدرت در بازار گجت ها معرفی خواهد نمود یا نه.

مروری بر صعود و سقوط تبلت های اندرویدی

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1749

به "اچ ام دی گلوبال شاید ماه آینده یک تبلت نوکیا رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اچ ام دی گلوبال شاید ماه آینده یک تبلت نوکیا رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید