ایجاد شرایط برگزاری مجدد امتحان برای دانشجویان دانشگاه آذربایجان شرقی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی گفت: دانشجویانی که در امتحانات غیر حضوری مشکل قطع و وصل شدن اینترنت داشتند، می توانند درخواست امتحان حضوری بدهند.

ایجاد شرایط برگزاری مجدد امتحان برای دانشجویان دانشگاه آذربایجان شرقی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جوان پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در خصوص شرایط برگزاری امتحانات گفت: حجمی اینترنتی که برای امتحانات داریم نسبت به حجمی که برای برگزاری دروس فرق دارد در زمان کلاس های مجازی قطع و وصل اینترنت زیاد بود، اما گزارش های کمتری از این مشکل به ما گزارش می گردد.

جوان پور مطرح نمود: دانشجویانی که در امتحانات غیر حضوری مشکل قطع و وصل شدن اینترنت دارند، می توانند درخواست امتحان حضوری بدهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به مشکل دانشجویان پرستاری در رشته کلیبرافزود: در واحد کلیبر مشکل کمبود هیئت علمی داریم و به این واحد گفته شده که برای جذب هیئت علمی باید از استان تامین گردد در این رابطه اگر واحد کلیبر با معاونت پزشکی استان هماهنگ نمایند درس های مربوطه در کلیبر و یا در تبریز برگزار می کنیم.

وی با اشاره به زمان امتحانات گفت: در ابتدای آغاز امتحانات مدت 60 تا 70 دقیقه بود؛ اما اخباری به دست ما رسید که و به اساتید تذکر داد شد براساس نوع سئوال وقت مشخص گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1037

به "ایجاد شرایط برگزاری مجدد امتحان برای دانشجویان دانشگاه آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد شرایط برگزاری مجدد امتحان برای دانشجویان دانشگاه آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید