بازار ملک از نگاه مطبوعات

به گزارش مجله فوتبال دوستان، روزنامه آرمان - شروع رونق مسکن

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: در ماه های اخیر تقاضای واقعی در بازار شکل گرفته و این از رونق بازار مسکن حکایت دارد.

بازار ملک از نگاه مطبوعات

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مهدی روانشادنیا با بیان اینکه تقاضای واقعی در بازار وجود دارد، گفت: باتوجه به معاملات انجام شده در ماه های گذشته، برآوردها رونق فضای مسکن را نشان می دهد.

او با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال 2/6 درصد رشد در صنعت ساختمان داشته ایم، اضافه کرد: قطعاً واحدهای متوسط و کوچک در این مقطع، مشتری های خاص خود را دارند و بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند.

روزنامه همشهری - بالاترین رشد قیمت مسکن در منطقه پنج تهران

در آذرماه امسال واحدهای مسکونی واقع در منطقه 5 با میانگین متری 6 میلیون تومان در هر متر مربع بیشترین متوسط رشد را نسبت به سایر مناطق شهر تهران دارا بودند.

با افزایش معاملات مسکن شهر تهران که در آذرماه به 50 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته رسید، قیمت در برخی مناطق که از تقاضا و سرانه خدماتی مناسبی برخوردار بودند نسبت به سایر مناطق شهر تهران افزایش یافت؛ به طوری که در این ماه بیشترین رشد متوسط قیمت مسکن نسبت به ماه مشابه سال قبل به منطقه 5 معادل 24.4 درصد افزایش تعلق گرفت.

کمترین میزان رشد نیز در منطقه 16 با 5.3 درصد افزایش به ثبت رسید.

روزنامه قانون- علت افزایش قیمت مسکن در برخی نقاط پایتخت

یک کارشناس مسکن گفت: افزایش 15 درصدی قیمت و رشد 50 درصدی معاملات مسکن شهر تهران در آذرماه به دلیل تصمیم برای تبدیل به احسن کردن واحدهای مسکونی توسط اقشار متوسط است، اما نمی تواند احتمال ایجاد جهش قیمت را در پی داشته باشد.

عباس زینعلی اظهار کرد: تغییر بافت اجتماعی در ایران و بخصوص در تهران شکل گرفته است و طبقات متوسط برای تثبیت موقعیت زندگی خود به تهیه خانه باکیفیت تر روی آورده اند.

استطاعت این گروه نیز خانه های دارای محدوده قیمتی 500 میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: با مشاهده تراکم معاملات می بینیم که بیشترین خرید و فروش در مناطق 5، 4 و 2 شکل گرفته که جزو مهاجرپذیرترین مناطق شهر تهران محسوب می شوند. در سال های اخیر شاهد بودیم خانواده های بسیاری از سایر شهرها به این مناطق مهاجرت می نمایند.

هفته نامه پیغام ساختمان - وعده اتمام مسکن مهر باز هم کش آمد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از طرح پیشنهادی اتمام مسکن مهر در یک بازه زمانی دوساله اطلاع داد که بر این اساس و برخلاف وعده مسئولان برای انتها کار پروژه ها تا انتها امسال، باید منتظر اتمام واحدهای نیمه تمام مسکن مهر تا سال 98 بود.

احمد اصغری مهرآبادی گفت: 700 واحد از این تعداد، تحویل داده شده و طبق برنامه ریزی انجام شده تا انتها سال 300 واحد و تا شهریور سال آینده نیز مابقی واحدها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مهرآبادی اضافه کرد: با توجه به اینکه فصل مناسبی برای کار در استان است، تأکید داشتیم که کار ساخت وساز به صورت دو شیفت ادامه داشته باشد.

وی تاکید نمود: در این زمینه پیمانکار به ما وعده داد تا زودتر کار خود را به انتها برساند.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 658

به "بازار ملک از نگاه مطبوعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار ملک از نگاه مطبوعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید