کوشش در جهت ارتقای ورزش با همکاری اقشار جامعه لازم است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین مقیمی عصر دوشنبه در دیدار با افتخار آفرینان ورزش استان مرکزی در مسابقات پاراآسیایی اینچئون 2014 کره جنوبی، با اشاره به وجود صنایع بزرگ و مادر کشور در استان مرکزی، اضافه کرد: وجود سرمایه های مطلوب در استان مرکزی زمینه پشتیبانی وحمایت از ورزشکاران را مناسب نموده است.

کوشش در جهت ارتقای ورزش با همکاری اقشار جامعه لازم است

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق این مهم ارتباط بین صنعت و ورزش باید بیش از پیش مستحکم گردد، گفت: ارتباط صنعت و ورزش سبب کاهش مسائل و مسایل ورزشکاران در رشته های مختلف می گردد.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه ورزشکاران پاراآسیایی با کوشش های بسیار شادی و نشاط را به هموطنان خود اهدا کردند، ادامه داد: در مدت برگزاری مسابقات اقشار مختلف مردم با پیگیری رقابت ها از دغدغه های روزمره فاصله گرفته و نشاط بسکمک میان مردم ایجاد شد.

مقیمی با اشاره به اینکه با همکاری دستگاه های مختلف و مسوولان هیات ها و ورزشکاران باید برای حضور هرچه بهتر و با تعداد بیشتری ورزشکار در دوره های بعدی مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم، اضافه نمود: برنامه های علمی و اساسی برای تحقق این مهم در مرحله پیگیری و اقدام است.

وی با بیان اینکه باید در استفاده از ظرفیت های استان و توجه بیشتر صنایع به ورزش بهرمند شویم، توضیح داد: دغدغه های ورزشکاران جانباز و معلول چون مسکن و اشتغال نیز پیگیری و در آینده برطرف خواهد شد.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه پیغام رهبر و روسای قوای سه گانه در پیروزیت ورزشکاران رقابت های پاراآسیایی نشانه توجه دولتمردان به این قشر است، ابراز امیدواری کرد: پشتیبانی و حضور مسوولان سبب دلگرمی ورزشکاران و پیروزیت های بیشتر آنان گردد.

کسب 120 مدال طلا، نقره و برنز در رقابت های اینچئون

سعید ملکی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در این دیدار با بیان اینکه در کاروان غدیر در سطوح مدیریت، مربیگری، داوری و ورزشکار افرادی از استان مرکزی حضور داشتند، گفت: پیروزیت این افتخار آفرینان با همکاری بخش های مختلف استان و ورزش و در راس آن کوشش یکساله و حضور مستمر در اردوهای ملی است.

وی با اشاره به اینکه در رقابت های گوانجو 80 مدال توسط ورزشکاران معلول و جانباز کسب شد، اضافه نمود: در این دوره از رقابت ها با حضور 250 ورزشکار در قالب کاروان غدیر 120 مدال طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران کسب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ورزشکاران کشورمان در این رقابت ها با وجود شرایط جوی نامناسب چون باران های سیل آسا پیروز به کسب مدال های رنگی شدند، اضافه نمود: در صورت مساعد بودن هوا در بسکمک از رشته ها انتظار کسب مدال طلا بود.

ملکی ادامه داد: کاروان غدیر با تفاوت یک مدال طلا بعد از کشور ژاپن عنوان چهارم رقابت های پارآسیایی اینچئون را به خود اختصاص داد و این افتخاری دیگر برای ملت ایران و به احتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها بود.

وی با اشاره به استقبال پرشور مسوولان استانی از ورزشکاران مدال آور در این رقابت ها، اضافه نمود: حضورمسوولان در این دیدارها و در تمرینات ورزشکاران سبب ایجاد انگیزه و روحیه به آنان شده و پیروزیت های بعدی این ورزشکاران را به دنبال خواهد داشت.

ورزشکاران معلول و جانباز نیازمند حمایت هستند

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم نصیری رییس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی، در این دیدار با تاکید بر اینکه ورزشکاران معلول و جانباز نیازمند حمایت های عاطفی و پشتیبانی مسوولان و مدیران استان هستند، گفت: بزرگترین دغدغه این قشر اشتغال و مسکن است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از ورزشکاران مدت ها دور از خانواده در اردوهای ملی بوده و تمرینات خود را با وجود مسایل مذکور پیگیری می کردند، اضافه نمود: کوشش آنان امروز با کسب افتخار برای کشور و ملت ایران سبب سرافرازی نان شد.

رییس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی با حضور شش بازیکن و یک مربی در کاروان غدیر، پیروز به کسب چهار مدال طلا و سه مدال برنز شد که در تاریخورزش استان بی سابقه است.

نصیری با بیان اینکه مساعدت و کمک این ورزشکاران سبب کوشش بیشتر آنان می گردد، اضافه نمود: امید است برطرف مسائل و مسایل این قشر سبب حضور تعداد بیشتری ورزشکار در برزیل و کسب مدال های بیشتر گردد.

لازم به ذکر است، در این دیدار افتخار آفرینان پاراآسیایی مسایل و دغدغه های خود را مطرح کردند و در سرانجام از آنان با اهدای هدایایی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 299

به "کوشش در جهت ارتقای ورزش با همکاری اقشار جامعه لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش در جهت ارتقای ورزش با همکاری اقشار جامعه لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید