خاندوزی: بدهی مالیاتی فعالان مالی در هفته دولت بخگردده می گردد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بدهی های مالیاتی فعالان مالی تا سقف 200 میلیون تمان برای فعالان حقیقی و تا سقف 300 میلیون تومان برای فعالان حقوقی به مناسبت هفته دولت بخگردده می گردد.

خاندوزی: بدهی مالیاتی فعالان مالی در هفته دولت بخگردده می گردد

به گزارش ایلنا، سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به منظور مساعدت با تولیدکنندگان و فعالان مالی که نتوانستند بدهی مالیاتی خود را بپردازند، از 29 مرداد تا 10 شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف 200 میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف 300 میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخگرددگی 100 درصد مالیاتی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: فعالان مالی در این بازه زمانی می توانند تسویه حساب مالیاتی خود را انجام دهند.

وزیر امور مالی و داریی درباره واگذاری اموال دولت گفت: آسیب شناسی های لازم برای واگذاری اموال دولت صورت گرفته و پیروز شدیم مصوبه ای از شورای عالی هماهنگی مالی بگیریم که طبق این مصوبه کمیته ای با عنوان هیأت مولد سازی دارا هایی دولت با اختیارات ویژه شکل بگیرد و در فروش دارایی های مازاد دولتی اختیار کامل وجود داشته باشد.

وزیر اقتصاد، یکی از برترین روش های تأمین کسری دولت را همین فروش اموال آزاد و دارایی ها عنوان و گفت: به تبع آن هیچ آسیبی هم به شرایط مالی مردم وارد نمی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2061

به "خاندوزی: بدهی مالیاتی فعالان مالی در هفته دولت بخگردده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاندوزی: بدهی مالیاتی فعالان مالی در هفته دولت بخگردده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید