خبرنگاران 98درصد شعب اخذ رای استان بوشهر فعال شدند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بوشهر - خبرنگاران- استاندار بوشهر گفت: براساس آنالیز های اجرا شده در نخستین ساعات شروع کار رای گیری 98 درصد شعب اخذ رای در این استان فعال شدند که مشارکت بالای مردم را نوید می دهد.

خبرنگاران 98درصد شعب اخذ رای استان بوشهر فعال شدند

عبدالکریم گراوند روز آدینه درنخستین ساعات شروع کار رای گیری با حضور در شعبه سیار اداره بندر و دریانوردی استان بوشهرافزود:حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دشمنان این نظام را نا امید می نماید.

وی یادآورشد: آنچه امروز در این شرایط حساس مهم است مشارکت وحضور بالا و پررنگ مردم در عرصه انتخابات است که پیغام استقلال و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان دارد.

استاندار بوشهر اعلام کرد: هرکسی براساس تحلیلی، برداشت و برنامه ای که از سوی کاندیداها ارائه شده نسبت به انتخاب اصلح اقدام می نماید اما آنچه مهم است حضور پرشور در پای صندوق های رای با هدف پشتیبانی از نظام، انقلاب و ناامید کردن دشمنان است.

گراوند اضافه نمود: حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای به طور قطع به امنیت، توسعه و بالندی کشور یاری می نماید.

وی ادامه داد: بین امنیت کشور و مشارکت مردم یک رابطه تنگاتنگ وجود دارد پس هرچه حضور بیشتر باشد این حضور بر آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود.

گراوند با اشاره به حضور 37هزار و 659 رای اولی در استان بوشهر گفت: رای اولی ها فرصت را از دست ندهند و شناسنامه خود را با مهر رای دادن به جمهوری اسلامی شناسنامه خود را مزین نمایند چرا که این رای به نظام و انقلاب است.

وی اعلام کرد: از مردم تقاضا می گردد در ساعات های اولیه رای گیری در پای صندوق های رای با حساسیت حاضر و در این تکلیف سیاسی مشارکت داشته باشند.

استاندار بوشهرگفت: ساعات رای گیری براساس قانون جدید براساس تفسیر شورای نگهبان بعد از ساعت 24 رای گیری نخواهیم داشت و همه شعب بسته می شوند برهمین اساس کسانی که علاقمند مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم هستند انتظار می رود در نخستین ساعات رای گیری در این رویداد مهم شرکت نمایند.

وی تاکید نمود: مردمی که همواره پای نظام، انقلاب و آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان بودند امروز نیز با صلابت در این صحنه حساس حاضر نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: انتظار است امروز مردم در سرانجام روز رای گیری حماسه به یاد ماندنی دیگری را درتاریخ پرافتخار خود به ثبت برسانند.

گراوند یادآور شد: انتخابات یک تکلیف سیاسی است و بعنوان مسلمان و کسی که زیر چتر نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم باید در این عرصه حاضر شویم.

استان بوشهر با یک میلیون و 160 هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که 66 نامزد برای رسیدن به آنها در حال رقابت انتخاباتی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 742

به "خبرنگاران 98درصد شعب اخذ رای استان بوشهر فعال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 98درصد شعب اخذ رای استان بوشهر فعال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید