خرید برترین لوازم جانبی آیفون 15 پلاس از خبرنگاران

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در این مطلب به معرفی برترین لوازم جانبی آیفون 15 پلاس می پردازیم تا از تمام امکانات این گوشی به برترین شکل ممکن بهره مند شوید.

خرید برترین لوازم جانبی آیفون 15 پلاس از خبرنگاران

آیفون 15 پلاس با ابعاد مشابه آیفون 15 پرو مکس، قدرت و سرعت بالایی را در قالبی بزرگ ارائه می دهد که برای کاربران علاقه مند به تماشای فیلم و بازی کردن بسیار مجذوب نماینده است. آیفون 15 پلاس شاید در ایران رجیستر نگردد، اما فروش خوب آن در بازار ما را مجاب نموده تا تصمیم به نگارش این مطلب بگیریم. در این مطلب به آنالیز برترین لوازم جانبی آیفون 15 پلاس می پردازیم. از قاب های مقاوم و شیک گرفته تا لوازم جانبی کاربردی مثل شارژرهای بی سیم و پاوربانک های قوی، این راهنما به شما یاری می نماید تا به برترین نحو از امکانات این گوشی بهره ببرید و تجربه کاربری خود را ارتقا دهید.

لوازم جانبی آیفون 15 پلاس؛ قاب محافظ

1. کاور اپیکوی مدل FunnyCow

برای آن دسته از افرادی که همواره در جمع ها تفاوت ها را رقم می زنند و دوست دارند تیپ و استایلی خاص و متفاوت داشته باشند، کاور اپیکوی مدل FunnyCow در دسته لوازم جانبی آیفون 15 پلاس، یکی از مجذوب نماینده ترین گزینه هاست. همه ما از تماشا و استفاده کردن قاب های یکنواخت و تکراری خسته شده ایم و حالا زمان آن رسیده که به جهانی فانتزی و مجذوب نماینده این کاورهای اپیکوی وارد شویم. این مدل با طراحی ویژه و کیفیت ساخت بالا، از پلاستیک سخت و پلی کربنات PC ساخته شده که گوشی شما را در برابر شدیدترین ضربات محافظت می نماید.

کاور FunnyCow با محافظت ویژه از دکمه های کناری و لنز دوربین، امکان استفاده آسان و بدون نگرانی از خط و خش روی دوربین را فراهم می آورد. طراحی دقیق و رنگ بکار رفته در این کاور به گونه ای است که در برابر خط و خش و رطوبت مقاوم است و از دوام بالایی برخوردار است. قسمت های کناری و لبه کاور، کمی برجسته تر از صفحه نمایش و دوربین قرار گرفته اند تا از تماس مستقیم آن ها با سطوح جلوگیری نمایند. این قاب با برش های دقیق و متناسب با ابعاد آیفون 15 پلاس، دسترسی آسان به درگاه ها را بدون احتیاج به خارج کردن کاور امکان پذیر می سازد و جنس بیرونی آن لیز نیست و باعث تعرق دست نمی گردد. طرح بامزه و فانتزی این کاور، به شما حس خوبی منتقل می نماید و روحیه شما را بهبود می بخشد.

2. کاور قاب گارد مدل ساده

اگر از کاورهای فانتزی با طرح های شلوغ خوشتان نمی آید و در پی یک لوازم جانبی ساده برای آیفون 15 پلاس هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم که از نامش هم کاملا پیداست. کاور قاب گارد مدل ساده مخصوص آیفون 15 پلاس، یکی از مجذوب نماینده ترین محصولات در دسته لوازم جانبی آیفون 15 پلاس به شمار میرود. این کاور با جنس پلاستیک سخت و پلی کربنات، وزن 70 گرم و طراحی مات، به گونه ای ساخته شده است که در برابر ضربات شدید مقاوم است و گوشی شما را به خوبی محافظت می نماید.

با این کاور، می توانید از دسترسی آسان به درگاه ها لذت ببرید و از طراحی خاص آن که حس متفاوت و فانتزی به گوشی شما می دهد، بهره مند شوید. لبه های کاور به طور ویژه طراحی شده اند تا محافظت بیشتری از صفحه نمایش و دوربین ارائه دهند و در عین حال، استفاده از گوشی را راحت تر نمایند. این مدل از کاور، انتخابی ایده آل برای کسانی است که می خواهند از طراحی متفاوت و در عین حال ساده لوازم جانبی آیفون 15 پلاس خود بهره برداری نمایند.

3. کاور قاب گارد مدل دخترانه

کاور قاب گارد مدل دخترانه مخصوص گوشی موبایل اپل آیفون 15 پلاس، با طراحی مجذوب نماینده و کیفیت بالا، انتخابی مناسب برای کسانی است که در پی لوازم جانبی دخترانه و زیبا هستند. این کاور با جنس پلاستیک سخت و پلی کربنات، وزن 70 گرم و ساختار مات، به خوبی از گوشی شما در برابر ضربات محافظت می نماید.

طراحی دقیق و ویژه این کاور به شما امکان می دهد به راحتی به تمامی درگاه ها دسترسی داشته باشید، بدون اینکه احتیاجی به خارج کردن کاور باشد. با سطح پوشش کامل روی قاب پشتی و لبه های چپ و راست گوشی، این کاور ضمن حفظ زیبایی، از آسیب های احتمالی به گوشی شما جلوگیری می نماید و به زیبایی لوازم جانبی آیفون 15 پلاس شما افزوده می گردد.

4. کاور آکام مدل AMCWTA15PLUS-POWERPUFF GIRLS1

کاور آکام مدل AMCWTA15PLUS-POWERPUFF GIRLS1، با استفاده از آخرین فناوری روز جهان و متریال پلاستیک نرم و آلومینیوم قالب گیری شده، طراحی شده است تا گوشی آیفون 15 پلاس شما را به برترین شکل محافظت کند. این کاور با لبه های کناری، بالا و پایین، به خوبی از ضربه ها و خط و خش های احتمالی جلوگیری می نماید و فریم های نرم آن، دسترسی آسان به دکمه های گوشی را فراهم می آورد.

ساختار مات و کیفیت بالای این کاور، تضمین نماینده راحتی و دوام آن است و قابلیت شستشو به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از کدری رنگ یا کاهش کیفیت، از آن استفاده مکرر داشته باشید. با وزن سبک 33 گرم و پوشش کامل از قاب پشتی، لبه های بالا، پایین، چپ و راست، این کاور به خوبی از صفحه نمایش و دوربین گوشی محافظت می نماید و تجربه ای راحت و محافظتی را برای شما به ارمغان می آورد.

5. کاور آکام مدل AMCWA15PLUS-FRIENDS4

کاور آکام مدل AMCWA15PLUS-FRIENDS4، با استفاده از آخرین فناوری های روز و متریال پلاستیک نرم و آلومینیوم، طراحی شده است تا گوشی آیفون 15 پلاس شما را به برترین نحو محافظت کند. این کاور با لبه های کناری، بالا و پایین، از گوشی شما در برابر ضربات و خط و خش محافظت می نماید و فریم های نرم آن، دسترسی راحت به دکمه های گوشی را فراهم می آورد. کیفیت ساخت بالا و دقت در طراحی این کاور، راحتی استفاده روزانه را تضمین می نماید و به علت قابلیت شستشو، با استفاده مکرر دچار کدری رنگ یا کاهش کیفیت نمی گردد.

با وزن سبک 33 گرم و ساختار مات، این کاور از قاب پشتی، لبه های بالا، پایین، چپ و راست گوشی به خوبی محافظت نموده و از صفحه نمایش و دوربین به طور کامل پشتیبانی می نماید. این قاب به خصوص برای افرادی که به سریال Friends علاقه مند هستند می تواند یک گزینه خاطره انگیز و مجذوب نماینده باشد. توجه داشته باشید کاورهای آکام در طرح ها و رنگ های مختلفی در دسترس قرار دارند.

6. کاور بادیگارد مدل Sky

کاور بادیگارد مدل Sky، با جنس پلی کربنات و وزن سبک 15 گرم، طراحی شده تا به خوبی از گوشی های موبایل مختلف محافظت کند. این کاور با ساختار شفاف، به زیبایی طراحی گوشی شما اضافه می نماید و در عین حال از قاب پشتی، لبه های بالا، پایین، چپ و راست محافظت می نماید.

ویژگی های خوب این کاور شامل مقاومت در برابر ضربه و آب، دسترسی آسان به درگاه ها و لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش و دوربین است. این ویژگی ها باعث می گردد که کاور بادیگارد مدل Sky، انتخابی مناسب برای کسانی باشد که در پی محافظتی کامل و طراحی مینیمالیستی برای گوشی خود هستند.

لوازم جانبی آیفون 15 پلاس؛ برچسب محافظ صفحه و قاب پشتی

1. محافظ صفحه نمایش حریم شخصی بوف مدل Privacy Pro Plus

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی بوف مدل Privacy Pro Plus مخصوص آیفون 15 پلاس، انتخابی بی نظیر برای کسانی است که به حفظ حریم شخصی و امنیت اطلاعات خود اهمیت می دهند. این گلس با استفاده از فناوری پیشرفته، زاویه دید صفحه نمایش را محدود نموده و از دید افراد کناری جلوگیری می نماید، در عین حال از صفحه نمایش گوشی شما در برابر خط و خش، ضربه و اثر انگشت محافظت می نماید.

با نصب آسان و بدون حباب، و مقاومت بالا در برابر چربی و رطوبت، این محافظ صفحه نمایش به خوبی احتیاجهای شما را برای محافظت از اطلاعات شخصی برآورده می نماید. این محصول یکی از باکیفیت ترین برچسب ها در دسته لوازم جانبی آیفون 15 پلاس به شمار میرود.

2. محافظ صفحه نمایش مات آنتی بلو ریمکس مدل HyMBLU

محافظ صفحه نمایش هیدروژلی مات ریمکس، مناسب برای آیفون 15 پلاس، یک انتخاب عالی برای محافظت از صفحه نمایش دستگاه شماست. این محصول با ویژگی های متعددی از جمله جلوگیری از انعکاس نور، مراقبت از چشم ها در برابر نور مضر آبی، و قابلیت خودترمیم، از صفحه نمایش شما در برابر خط و خش و ضربات محافظت می نماید. با نصب آسان، مقاومت بالا در برابر چربی و اثر انگشت، و کیفیت ساخت بالا، این محافظ به ویژه برای افرادی که به طولانی مدت از صفحه نمایش استفاده می نمایند و به سلامت چشم های خود اهمیت می دهند، طراحی شده است.

قبل از نصب، پیشنهاد می گردد کلیپ آموزشی را مشاهده نموده و پس از نصب، اثر انگشت قبلی را حذف و مجدد تعریف کنید. این محافظ صفحه نمایش از لوازم جانبی آیفون 15 پلاس، علاوه بر امنیت بالا، تجربه ای بی نقص را برای شما به ارمغان می آورد.

3. برچسب پوششی مولتی نانو مدل X-F1G

برچسب پوششی مولتی نانو مدل X-F1G، با طراحی کهکشانی و جنس TPU، یک انتخاب مناسب برای محافظت از پشت گوشی اپل آیفون 15 پلاس شماست. این برچسب با ضخامت 0.2 میلی متر، علاوه بر ایجاد ظاهری مجذوب نماینده و متفاوت، از بدنه گوشی در برابر خط و خش محافظت می نماید و از تغییر رنگ به مرور زمان جلوگیری می نماید. با خاصیت ضد لک و ضد اثر انگشت، تجربه ای راحت تر و تمیزتر برای شما فراهم می نماید.

این محصول بعلاوه به علت طراحی دقیق، تمامی سنسورها و لنز دوربین را به خوبی پوشش می دهد و با گارد و بامپر هم قابل استفاده است، اما ناحیه بامپر را پوشش نمی دهد و از محافظت در برابر ضربه برخوردار نیست. طبیعی هم هست چون این برچسب ها معمولا فقط در برابر خط و خش از شیشه یا پلاستیک پشت گوشی محافظت می نمایند. برای نصب برچسب، حتما از لوازم نصب همراه و کلیپ آموزشی بهره ببرید تا برترین نتیجه را به دست آورید.

4. محافظ صفحه نمایش شفاف تکنو مدل HyGEL

محافظ صفحه نمایش شفاف هیدروژلی تکنو، گزینه ای عالی برای حفاظت از صفحه نمایش آیفون 15 پلاس شماست. این محصول با ویژگی های برجسته ای مانند خودترمیم بودن، نصب آسان و عدم وجود حاشیه رنگی، از صفحه نمایش شما در برابر خط و خش و ضربات محافظت می نماید و تجربه ای بی نقص و شفاف از استفاده را فراهم می آورد.

این برچسب محافظ که به وسیله برند معتبر تکنو ساخته شده، با کیفیت بالا و قابلیت تشخیص سریع اثر انگشت، تضمین نماینده عملکرد بهینه و دوام طولانی مدت است؛ هرچند پیشنهاد می گردد بعد از چند ماه هرگونه محافظ لنز روی گوشی برداشته شده و با یک برچسب نو و نو جایگزین گردد.

5. محافظ صفحه نمایش حریم شخصی ال کا جی مدل LKK

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی ال کا جی مدل LKK، انتخابی ایده آل برای گوشی های آیفون 15 پلاس و 15 پرو مکس است. این گلس با طراحی فول پرایوسی، امنیت اطلاعات شما را در مکان های عمومی مانند مترو و اتوبوس تضمین می نماید و مانع از دیده شدن صفحه نمایش به وسیله افراد کناری می گردد.

با درجه سختی 9H و ویژگی های مقاومتی مانند جلوگیری از خط و خش، و نصب بدون حباب، این محافظ صفحه نمایش تمامی قسمت های صفحه نمایش را به خوبی پوشش می دهد. با نصب آسان و ضخامت کم، هیچ تأثیر منفی روی کیفیت تصویر و عملکرد تاچ نخواهد داشت، و به طور مؤثری از صفحه نمایش شما در برابر ضربه و آسیب محافظت می نماید.

لوازم جانبی آیفون 15 پلاس؛ آداپتور شارژر سیمی و بی سیم

1. شارژر دیواری 35 وات اپل مدل Dual USB-C Port

شارژر 35 واتی اپل با دو خروجی USB-C، گزینه ای عالی برای شارژ سریع و همزمان چندین دستگاه است. با سازگاری با محصولات اپل از جمله آیفون 8 به بعد، آیپدهای نسل پنجم به بالا، مک بوک و اپل واچ، این شارژر یک انتخاب چندمنظوره برای استفاده روزمره محسوب می گردد. به خصوص اینکه باتری پرظرفیت آیفون 15 پلاس را به سرعت شارژ می نماید.

2. شارژر دیواری 20 وات اپل مدل 20W USB-C

اگر بودجه کافی برای خرید شارژر 35 واتی ندارید، شارژر دیواری اپل مدل 20W USB-C یک گزینه مالی و باکیفیت است که قیمت مناسب تری دارد و همچنان گوشی شما را با سرعت خوبی شارژ می نماید. این شارژر با توان 20 وات، از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می نماید و برای شارژ انواع دستگاه های اپل مانند آیفون، آیپد و ایرپادز مناسب است. برای این شارژر احتیاج به یک تبدیل خواهید داشت.

طراحی ساده و درگاه USB-C آن، کاربری راحتی را فراهم می نماید و از متریال باکیفیتی ساخته شده که در برابر حرارت مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. این شارژر احتیاجی به هیچ تبدیلی ندارد و با پریزهای برق ایران سازگار است.

لوازم جانبی آیفون 15 پلاس؛ محافظ لنز دوربین

1. محافظ لنز دوربین مسیر مدل رینگی

این محافظ لنز رینگی با طراحی فلزی و قسمت شیشه ای که روی لنز قرار می گیرد، به خوبی از لنزهای آیفون 15 و 15 پلاس در برابر خط و خش، ضربه و گرد و غبار محافظت می نماید. نصب آن بسیار آسان است و چسبندگی قوی ای دارد که از افتادن جلوگیری می نماید. این محافظ هیچ گونه تأثیری بر کیفیت عکاسی و فیلمبرداری ندارد و در رنگ بندی های متنوع عرضه می گردد.

2. محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل رینگی

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل رینگی یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی آیفون 15 پلاس است. این محصول با جنس شیشه ای و ضخامت 0.3 میلی متر، به خوبی از لنز آیفون 15 و 15 پلاس در برابر خط و خش محافظت می نماید. این محافظ لنز یک محافظ فلزی هم دارد که باعث می گردد بهتر و موثرتر در حفاظت از لنز عمل کند.

3. محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل RINGISLSH

اگر در پی محافظی با طراحی رنگی و مجذوب نماینده هستید، این مدل انتخاب مناسبی برای شماست. در حالی که محافظ های لنز بالا معمولاً با رنگ های تیره عرضه می شوند، این محافظ با رینگ های رنگی اش به گوشی شما ظاهری مجذوب نماینده و زنده می بخشد و به زیبایی آن اضافه می نماید. محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل RINGISLSH با درجه سختی 9H با طراحی ویژه برای گوشی های آیفون 15 و 15 پلاس ارائه شده و به علت ویژگی های خوبش، از حفاظت عالی برخوردار است.

این محافظ با ضخامت 0.3 میلی متر، مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش، ضربه و گرد و غبار دارد و نصب آن به راحتی و بدون ایجاد حباب انجام می گردد. با قابلیت جلوگیری از اثر انگشت و چربی، وضوح و شفافیت بالایی را برای لنز فراهم می آورد. بعلاوه، برش دقیق برای سنسورها و سازگاری کامل با تمامی کیس ها و کیف های موجود، تضمین می نماید که هیچ نقصی در عملکرد گوشی به وجود نخواهد آمد.

لوازم جانبی آیفون 15 پلاس؛ پاوربانک

1. پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ با ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از فناوری های PD و QC3.0، انتخابی ایده آل برای شارژ سریع و کارآمد دستگاه های مختلف از جمله گوشی های آیفون است. این پاوربانک با 4 خروجی و نمایشگر LCD، امکان شارژ همزمان چندین دستگاه را فراهم می نماید و به ویژه برای لوازم جانبی آیفون 15 پلاس بسیار مناسب است.

طراحی سبک و قابل حمل و پشتیبانی از شارژ سریع باعث شده تا این پاوربانک یکی از گزینه های پرفروش در بازار لوازم جانبی باشد. پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ با توان 22.5 وات و فناوری Power Delivery می تواند آیفون 15 پلاس را در 30 دقیقه تا حد خوبی شارژ کند.

2. پاوربانک مک دودو مدل MC-391 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک مک دودو 22.5W مدل MC-391 با ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت، یک انتخاب عالی برای لوازم جانبی آیفون 15 پلاس و دستگاه های اندرویدی است. این پاوربانک با پشتیبانی از فناوری های شارژ سریع PD، QC، و سایر پروتکل های محبوب، می تواند همزمان سه دستگاه را شارژ کند. با طراحی شیک، صفحه نمایش دیجیتال و محافظت 9 گانه، این پاوربانک امنیت و کارایی بالایی را برای شارژ سریع و ایمن دستگاه های شما فراهم می نماید.

پاوربانک مک دودو 22.5W مدل MC-391 با بهره گیری از فناوری مدیریت هوشمند شارژ، به طور اتوماتیک جریان و ولتاژ مورد احتیاج هر دستگاه را تشخیص داده و بهینه ترین حالت شارژ را ارائه می دهد.

3. پاوربانک بیسوس مدل STAR-LORD-P10022905213-30W ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک با ظرفیت 30 تا 60 هزار میلی آمپر ساعت و باتری لیتیوم پلیمری، گزینه ای مناسب برای تأمین انرژی در طول روز است. این دستگاه دارای سه درگاه خروجی شامل دو پورت USB و یک پورت USB-C است که امکان شارژ همزمان چندین دستگاه را فراهم می نماید. پورت USB-C با توان بالا، به طور خاص برای شارژ سریع تر و بهینه طراحی شده و با ولتاژهای متنوع از جمله 57 تا 207 سازگار است.

نشانگر LED شرایط باتری را به وضوح نمایش می دهد، و با وزن 658 گرم، برای کسانی که احتیاج به یک منبع انرژی قابل اعتماد دارند، انتخاب مناسبی است.

لوازم جانبی آیفون 15 پلاس؛ سخن انتهای

در این متن، به آنالیز و معرفی انواع لوازم جانبی برای آیفون 15 پلاس پرداخته ایم. این لوازم شامل قاب های محافظ با طراحی های متنوع، برچسب های محافظ صفحه و قاب پشتی برای جلوگیری از آسیب به دستگاه، آداپتورهای شارژر سیمی و بی سیم با قابلیت های شارژ سریع، محافظ های لنز دوربین برای حفظ کیفیت عکاسی، و پاوربانک های با ظرفیت بالا برای تأمین انرژی در سفرها و مواقع اضطراری هستند. در انتها، با انتخاب مناسب این لوازم جانبی، می توانید به حفظ و بهبود عملکرد آیفون 15 پلاس خود یاری کنید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 شهریور 1403 بروزرسانی: 16 شهریور 1403 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2262

به "خرید برترین لوازم جانبی آیفون 15 پلاس از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید برترین لوازم جانبی آیفون 15 پلاس از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید