شهرفروشی و باغ کُشی در دوره فعلی مدیریت شهری متوقف شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با انتقاد از بعضی اظهارنظرها مبنی بر اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری هیچ اتفاقی نیفتاده است، گفت که در این دوره شهرفروشی نشده است.

شهرفروشی و باغ کُشی در دوره فعلی مدیریت شهری متوقف شد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

زهرا صدراعظم نوری در گفت وگو با پانا با اشاره به موارد مطرح شده درباره بدهی های شهرداری تهران اظهار کرد: بدهی های شهرداری تهران رقم تعیینی است که از ابتدای دوره پنجم شورای شهر تهران هم گفته شده است. بخشی از این بدهی ها، ثبت شده و تعیین است و جزو تعهدات شهرداری بوده که باید پرداخت کند اما بخشی از آن مربوط به سودها و جرایم وام های بانکی است که اگر در زمان خود پرداخت نگردد افزایش می یابد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران توضیح داد: آنچه امروز درباره بدهی های شهرداری تهران مکتوب شده و در گزارش های سالانه هم آمده است و شهردار تهران نیز به آن اشاره نموده است، مستند و مکتوب است و دوستان باید جوابگو باشند.

وی تاکید نمود: آنچه که در دوره پنجم شورای شهر تهران رخ داده این است که علی رغم رکود در بازار ساخت و ساز، بحران کووید 19 کشور که کشور را فلج نموده، در این دوره شهرفروشی انجام نشده است. باغ کُشی و نابودی فضای سبز انجام نشده است. ضمن اینکه با تمام مشکلاتی که وجود داشت، شهر اداره شده و پروژه های نیمه تمام تکمیل شده است و پروژه های جدید استارت خورده است و بخشی از بدهی ها نیز پرداخت شده است.

صدراعظم نوری اعلام نمود: شاهد بودیم که در 2 سال ابتدایی شورای پنجم، هر روز پیمانکاران مقابل شورای شهر تجمع می کردند. این موضوع مدیریت شد و نمی توان آن را کتمان کرد. باید اقدامات خوب را گفت و اقدامات بد را هم گفت. نمی توان همه مسایل را سیاه یا سفید دید. نمی توان گفت آنچه در گذشته رخ داده است بهترین یا بدترین بوده است یا هیچ اتفاقی در این دوره نیفتاده است، موضوعی که امروز بعضی آن را مطرح می نمایند.

علی رغم رکود در بازار ساخت و ساز، بحران کووید 19 کشور که کشور را فلج نموده، در این دوره شهرفروشی انجام نشده است. باغ کُشی و نابودی فضای سبز انجام نشده است. ضمن اینکه با تمام مشکلاتی که وجود داشت، شهر اداره شده و پروژه های نیمه تمام تکمیل شده است و پروژه های جدید استارت خورده است

این عضو شورای شهر تهران با انتقاد از بعضی اظهارنظرها مبنی بر اینکه در این دوره از مدیریت شهری هیچ اقدامی صورت نگرفته است، گفت: واقعا در این دوره هیچ کاری نشده است، هیچ خدماتی داده نشده است. هیچ پروژه ای تکمیل یا شروع نشده است؟ انصاف کجاست. اگر دین نداریم، باید آزاده باشیم. در این دوره از مدیریت شهری تغییر رویکرد اجرا شده است و شهرفروشی وجود نداشته است.

وی یادآور شد: آیا آنچه در منطقه یک و 22 می بینید قابل دفاع است؟ منطقه 22 که آنقدر منطقه مناسبی برای اجرای طرح تفصیلی بود اما باید پرسید این حجم از برج که سرانه ها در آن نیز رعایت نشده است، با چه هدفی ساخته شده است؟ پروانه ساختمان داده شده است برای اینکه درآمدزایی گردد اما درآمدها باید صرف برطرف عارضه هایی گردد که ایجاد شده و این منطقی نیست. بنابراین نگاه ها به عملکرد این دوره باید منصفانه، صادقانه و به دور از مسایل سیاسی و حب و بغض باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1565

به "شهرفروشی و باغ کُشی در دوره فعلی مدیریت شهری متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرفروشی و باغ کُشی در دوره فعلی مدیریت شهری متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید