شک هایمان به یقین تبدیل می گردد، زورمان به حاشیه ها نرسید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سعید رمضانی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شکست تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در ملاقات معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: سفرمان به اهواز از همان آغاز، حاشیه هایی داشت که ملموس ترین آن نوع حضور در هواپیما و سفر به اهواز بود. بعد از اقامتمان نیز اتفاقاتی افتاد که نمی توانم آن را بازگو کنم اما باشگاه به آن رسیدگی خواهد نمود. با جمیع این حواشی تیم ما به زمین رفت و در زمین مسابقه هم همانطور که دیدید داور نوعی قضاوت کرد که شیرازه تیم ما از هم پاشید.

شک هایمان به یقین تبدیل می گردد، زورمان به حاشیه ها نرسید

وی اضافه نمود: اگر سخت گیری داور فقط برای ما نبود، مسئله ای نداشتیم. اما سوال این است که چرا فقط برای استقلال سخت گیری می شد. در خیلی از صحنه ها داور با عطوفت با بازیکنان فولاد رفتار می کرد و در صحنه های مشابه، از خطای بازیکنان ما عبور نمی کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیح داد: در مورد اتفاقاتی که پیش از این طرفداران و عوام مطرح می کردند و گفته می شد اراده ای در کار است که استقلال پیروز نگردد، صحبت نمی کنم اما اتفاقاتی را که به چشم می بینیم باعث می گردد ما خودمان به یک سری مسائل شک کنیم و حتی از آن بدتر. در جاهایی که شک داشتیم، شک مان کم کم به یقین تبدیل می گردد.

رمضانی ادامه داد: به همین راحتی بازی را مقابل فولاد باختیم و باید در فاصله کم بدون دو بازیکن اخراجی و سرمربی خود به مصاف سایپا برویم که با این شرایط ممکن است در آن بازی هم دچار مشکل شویم. متأسفانه همین یک بازی ضربه ای به تیم استقلال زد که نتیجه آن قطعاً انتها فصل معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1056

به "شک هایمان به یقین تبدیل می گردد، زورمان به حاشیه ها نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شک هایمان به یقین تبدیل می گردد، زورمان به حاشیه ها نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید