تور روسیه: لزوم تسریع در مبادلات تجاری ایران و روسیه بر بستر اوراسیا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران (پانا) - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ملاقات با سفیر فدراسیون روسیه در تهران، بر ضرورت حضور کنسرسیوم های صادراتی و سرعت بخشیدن به تبادلات تجاری دو کشور به ویژه بر بستر اوراسیا تاکید نمود.

تور روسیه: لزوم تسریع در مبادلات تجاری ایران و روسیه بر بستر اوراسیا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا پیمان پاک در ملاقات با لوان جاگاریان سفیر فدراسیون روسیه در تهران، بر توسعه تبادلات تجاری دو کشور و ضرورت حضور کنسرسیوم های صادراتی تاکید نمود.

در این نشست، ضمن معرفی شرکت های بزرگ و معتبر روسی به منظور همکاری در بخش های تولیدی، تجاری، صادراتی و مواد غذایی به کشورهای ثالث، موضوع برنامه ریزی مشترک فرآوری محصولات غذایی و توسعه کشت فراسرزمینی نیز آنالیز شد.

برپایه این گزارش، در این نشست ضرورت همکاری دو کشور برای تسهیل ترانزیت کالاهای صادراتی و برطرف موانع گمرکی از طرف روسیه و تسهیل صدور ویزای تجار و رانندگان مورد تاکید طرفین نهاده شد.

بر اساس آخرین آمار تبادلات تجاری، حجم تجارت دو کشور در هفت ماهه سال جاری معادل یک میلیارد و 168 میلیون دلار بوده که از این مقدار 317 میلیون دلار صادرات ایران به روسیه و 851 میلیون دلار واردات ایران از روسیه بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1850

به "تور روسیه: لزوم تسریع در مبادلات تجاری ایران و روسیه بر بستر اوراسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: لزوم تسریع در مبادلات تجاری ایران و روسیه بر بستر اوراسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید