مجله بازیافت مواد آلی در بخش کشاورزی چگونه جهانی شد؟

به گزارش مجله فوتبال دوستان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با توجه به نمایه شدن مجله بین المللی بازیافت مواد آلی در بخش کشاورزی در پایگاه وب علوم گفت: همه ساله 40 مقاله به طور متوسط و در هر شماره 10 مقاله در این مجله چاپ می گردد.

مجله بازیافت مواد آلی در بخش کشاورزی چگونه جهانی شد؟

مجید طغیانی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران با اشاره به پذیرفته و نمایه شدن مجله International Journal of Organic Recycling in Agriculture (مجله بین المللی بازیافت مواد آلی در بخش کشاورزی) در پایگاه ISI web of science (وب علوم) اظهار کرد: این مجله سال 2012 راه اندازی و سال 2017 در اسکوپوس (Scopus) نمایه شد و یک ماه بعد در پایگاه ISI web of science بخش EFCI مورد پذیرش نهاده شد.

مجله بازیافت مواد آلی در کشاورزی در پایگاه وب علوم نمایه شد

وی افزود: این مجله از منحصربه فردترین مجلاتی است که مشابه آن در جهان وجود ندارد و مقالات مرتبط با مواد آلی در بخش کشاورزی در این مجله چاپ می گردد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در پاسخ به این پرسش که این مجله چند عضو تحریریه دارد؟ اعلام کرد: هفت نفر از اعضای تحریریه این مجله داخلی بوده و 13 نفر نیز از پژوهشگران و محققان خارجی هستند و همه ساله 40 مقاله (به صورت فصلنامه) به طور متوسط در هر شماره 10 مقاله چاپ می گردد.

نقش دانشجویان و استادان در کیفی گرایی مجلات پررنگ است

طغیانی ادامه داد: چهار مقاله از این مقالات توسط پژوهشگران ایرانی نگارش می گردد و بیش از 36 مقاله نیز از سوی محققان خارجی است.

وی با بیان اینکه مجله International Journal of Organic Recycling in Agriculture جزء مقالات علمی و پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، یادآور شد: کیفیت مقالات موجب شده که این مجله به مرحله فعلی برسد، به طوری که تعداد ارجاعات مقاله به آن بسیار بالاست.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان درباره اینکه نقش دانشجویان و استادان در کیفی گرایی مجله International Journal of Organic Recycling in Agriculture چقدر بوده است؟ چنین پاسخ داد: دانشجویان و استادان به وسیله ارسال مقاله به این مجله سهم نسبتاً تأثیرگذاری داشتند، امیدوارم در آینده پژوهشگران و محققان داخلی در بالارفتن هرچه بیشتر کیفیت این مجله نقش پررنگ تری داشته باشند.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1160

به "مجله بازیافت مواد آلی در بخش کشاورزی چگونه جهانی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجله بازیافت مواد آلی در بخش کشاورزی چگونه جهانی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید