معرفی برگزیدگان جشنواره تصویرگری رضوی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران/اصفهان چهاردهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی با معرفی 15 اثر برگزیده، در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به کار خود سرانجام داد.

معرفی برگزیدگان جشنواره تصویرگری رضوی

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به جزییات برپایی این جشنواره، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار شد، سال جاری رویکرد جدیدی داشت.

محمدعلی جعفری ادامه داد: معمولاً جشنواره ها خلاصه در اعلام فراخوان و داوری آثار و اهدای جوایز می شوند اما چهاردهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی به حالت کارگاه های آموزشی درآمد تا خروجی آثار افراد پس از گذراندن دوره آموزشی به داوری گذاشته گردد. بر همین اساس، دو کارگاه در ماه شهریور و یکی در آذرماه برگزار گردید و افرادی از استان قم، فارس، کهگلویه و بویر احمد و تهران در این کارگاه ها شرکت کردند.

وی گفت: این کارگاه ها از ایده تا اجرا را پوشش می داد و در آخرین مرحله آن که ششم آذرماه با حضور کیانوش غریب پور برگزار گردید، بر روی 37 اثر که منتخب کارگاه های قبلی بود کار شد و امروز، 10 آذرماه با برگزاری آیین اختتامیه، 15 اثر برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: هیئت داوران چهاردهمین جشنواره تصویرگری رضوی به دلیل دو رکن خلاقیت و فراوری حرفه ای در بخش های بچه ها، نوجوانان و بزرگ سالان، هم زمان به خالق دو اثر رتبه های اول تا سوم را دادند و اثر 9 نفر دیگر را نیز شایسته تقدیر معرفی کردند.

جعفری، اسامی برگزیدگان را چنین توضیح داد: عاطفه گلشاهی و منصوره دهقان، رتبه اول، مائده انوریان و ژاله حقیقت رتبه دوم و حدیثه مظاهری و مریم بکاء رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند و به ترتیب به آن ها سه، دو و یک میلیون تومان هدیه نقدی به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر اعطا شد.

وی اضافه کرد: فاطمه باقری، نسیم نادری، راحله احسانی، پیمان معنوی، حسین باغبان، مریم منوچهری، فائزه گلشاهی و پروین طاهری نیز افرادی بودند که اثر آن ها توسط هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 520

به "معرفی برگزیدگان جشنواره تصویرگری رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برگزیدگان جشنواره تصویرگری رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید