مقاله: کلیسای قلب مقدس پاریس (فرانسه)

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کلیسای قلب مقدس در منطقه هجده پاریس، بر غرب ایستگاه Gare de Nord و شمال سالن Opera Garnier واقع شده است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به محل کلیسا Anvers واقع بر خط دو است. از محل این ایستگاه می توان با دو یا سه دقیقه پیاده روی خیابان Steinkerque را به سمت تپه مون مارتر پیمود.

مقاله: کلیسای قلب مقدس پاریس (فرانسه)

کلیسای قلب مقدس پاریس در حد فاصل سال های 1875 و 1914 به وسیله Paul Abadie به عنوانی نمادی از امید احداث گشت. این کلیسا بعد از برج ایفل بلند سازه پاریس به شمار می آید و نام آن به قلب حضرت مسیح اشاره دارد و بیانگر عشق روحانی وی به بشریت است. گنبدهای متعدد این باسیلیکای سبک رومی بیزانس، ظاهری شبیه به کیک عروسی بدان بخشیده اند و بعضی هم بدین نام آن را خطاب می کنند. بخش های داخلی کلیسا با شمع های بسیاری آذین گشته است و حال و هوایی روحانی بدان بخشید ه اند. علاوه بر آن این کلیسا یک ارغنون بزرگ را هم که در گرد همایی های روز یکشنبه و کنسرت ارغنون شب پیش از کریسمس نواخته می گردد شامل شده است.

گردشگرانی که قصد دارند از مرکز شهر پاریس به این محل بیایند، می توانند سوار خط 12 به مقصد Porte de la Chapelle شوند. سپس در ایستگاه Abbesses واقع در مرکز مون مارتر توقف کنند و به سوی میدان Tertre و کلیسای قلب مقدس از تپه بالا فرایند.

منبع مقاله: کلیسای قلب مقدس پاریس (فرانسه)

انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1877

به "مقاله: کلیسای قلب مقدس پاریس (فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کلیسای قلب مقدس پاریس (فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید