نعمتی: به خاطر انصاری فرد صبر نموده ایم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، هافبک پرسپولیس می گوید تیمش مسائل اقتصادی دارد اما به خاطر قول های مدیرعامل جدید این تیم دندان روی جگر گذاشته اند.

نعمتی: به خاطر انصاری فرد صبر نموده ایم

به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی، هافبک پرسپولیس پس از فزونی یک گله این تیم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این پیروزی ها ادامه خوادهد داشت. در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم زیرا مدت ها از بازی دور بودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم حریف را شکست دهیم.

او اضافه نمود: به این 3 امیتاز احتیاج داشتیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم و باخت هفته قبل را جبران کنیم. داربی هم شرایط خاص خود را دارد اما بازیکنان ما در همه بازی ها محتاط تر هستند زیرا قوانین جدید فوتبال باعث شده تا تیم محتاط تر عمل کند.

او درباره داربی توضیح داد: تیم ما بازیکنان خوبی جذب نموده و اسکلت تیم حفظ شده است. امیدوارم با دستورات کادر فنی بتوانیم در این دیدار پیروز باشیم و برای قهرمانی بجنگیم. کاری به نتایج سایر تیم ها نداریم اما دیدار با استقلال متفاوت است و به صندلی تیم ها هیچ ربطی ندارد. امیدوارم 3 امتیاز برای تیم ما باشد.

نعمتی درباره مسائل اقتصادی پرسپولیس گفت: تیم ما مشکل اقتصادی دارد اما مدیرعامل جدید به ما قول مساعدت دارد و ما هم به خاطر او صبر خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 278

به "نعمتی: به خاطر انصاری فرد صبر نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: به خاطر انصاری فرد صبر نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید