نگرانی دوریش از نتیجه سیاسی پرونده لوکادیو

به گزارش مجله فوتبال دوستان، یورگن لوکادیا که در جابجایی تابستانی به پرسپولیس پیوست و توانست با نمایشی پیروز در خط حمله این تیم، یکی از گلزنان برتر لیگ و بعلاوه سرخپوشان لقب گیرد، پیش از دربی ناگهان ساز جدایی کوک کرد و در ادامه تهران را ترک کرد.

نگرانی دوریش از نتیجه سیاسی پرونده لوکادیو

مهاجم هلندی بعد از جدایی از این تیم با ارائه پرونده ای به فیفا قراردادش را نیز فسخ کرد و این در حالی بود که در درخواست جدایی و فسخ خود به مسائل اخیر ایران اتکا نموده است. باشگاه پرسپولیس اما با ارائه مستنداتی امیدوار است تا در این پرونده رای را به سود خود کند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در تشریح شرایط این پرونده اینطور شرح داده است: نه بحث مالی و نه مالی نداشت. ایشان به دلایل دیگری که به آن اشاره نموده، رفتند. نامه ای که روز اول به ما دادند در آن با توجه به مسائل خانواده خود درخواست 48 ساعت مرخصی فوق العاده نموده بودند. باشگاه با توجه به قوانینی که در فیفا است و بخش حقوقی ما نیز آن را تایید کرد، با آن مرخصی 48 ساعته موافقت کرد. ایشان هم خودش و هم وکیلش اعلام کردند طی 72 ساعت آینده به تیم ملحق خواهند شد اما بعد از رفتن عکس آن رفتار کردند.

وی ادامه داد: لوکادیا بعد از آن به مواردی اشاره کردند که ربطی به فوتبال و بحث حاکم بر آن نبود. از این جهت ما اقدامات حقوقی و بین الملل را انجام می دهیم و انشاالله فکر می کنم اگر در فضایی سالم و غیرسیاسی بخواهند حکم بدهند، یقینا باشگاه به حقوق حقه خود خواهد رسید.

منبع : همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2133

به "نگرانی دوریش از نتیجه سیاسی پرونده لوکادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی دوریش از نتیجه سیاسی پرونده لوکادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید