تور استرالیا ارزان: هزینه سفر به سیدنی چقدر است؟

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سیدنی، بزرگ ترین شهر استرالیا، یکی از محبوب ترین منطقه ها جهان میان گردشگران است. در این مطلب، هزینه سفر به این شهر زیبا را آنالیز می کنیم.

تور استرالیا ارزان: هزینه سفر به سیدنی چقدر است؟

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

سیدنی بدون شک یکی از معروف ترین منطقه ها دنیا است و کمتر گردشگری وجود دارد که نام این شهر را نشنیده باشد. این بندر مجذوب کننده و تماشای، نماد کشور استرالیا است. جاذبه های مختلف، فروشگاه ها و مراکز خرید گوناگون، بناهای تماشای و مجذوب کنندهیت های دیگر، سیدنی را به یکی از مهم ترین و پرگردشگر ترین منطقه ها دنیا و صدالبته استرالیا تبدیل نموده است. سیدنی که این قدر بین مردم دنیا معروف و نام آشنا است، پایختت استرالیا نیست.

سواحل زیبا، چشم اندازهای تماشای، رستوران های مبهوت کننده، ورزشگاه های بزرگ و فوق العاده مجذوب کننده و مواردی که پیش تر ذکر کردیم، سفر به سیدنی را به یکی از اولویت های اصلی گردشگرها تبدیل نموده و در این قسمت از سری مقاله های هزینه سفر، هزینه سفر به سیدنی را آنالیز خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به این شهر را دارید یا کسی را می شناسید که قصد انجام چنین کاری را دارد، با خبرنگاران همراه شوید.

قیمت بلیط تهران - سیدنی

قرارگیری شهر سیدنی در استرالیا/اقیانوسیه، مسافران این شهر را به استفاده از هواپیما یا کشتی برای سفر به این شهر مجذوب کننده مجاب می نماید؛ از آنجایی که سفر با هواپیما میان گردشگر ها از محبوبیت بالایی برخوردار است، در این مطلب به آنالیز قیمت بلیط تهران - سیدنی می پردازیم.

از آنجایی که متاسفانه پرواز تهران - سیدنی به طور مستقیم از تهران انجام نمی گردد، به ناچار ابتدا باید به یک کشور دیگر سفر کنیم و سپس، از این کشور مذکور به مقصد سیدنی پرواز کنیم. درنتیجه، برای خرید بلیط پرواز تهران - سیدنی باید دست به دامن خطوط هوایی خارجی شویم که نوسانات قیمت دلار و ارز، قیمت های بعضا عجیب و غریب را پیش روی ما قرار می دهد.

برای خرید بلیط پرواز تهران سیدنی از خطوط هوایی خارجی، باید از شش میلیون تا 12 و 13 میلیون تومان را در حساب خود پس انداز نموده باشید و خودتان را برای روبرو شدن با قیمتی در این حدود، آماده کنید.

هزینه اقامت در هتل های سیدنی

با رسیدن به هر شهر، اولین چیزی که به فکر هر گردشگر می رسد، مسئله محل اقامت است که هتل ها و مسافرخانه ها، برترین و در دسترس ترین مکان های موجود برای اقامت در هر شهر هستند.

هزینه اقامت در هتل های سیدنی با افزایش ستاره های هتل مورد نظر، روندی صعودی به خود می گیرد و نکته مثتبت اینجا است که برای هر قشری از گردشگر ها با هر مقدار توانایی اقتصادی، هتل ها و مسافرخانه هایی هست تا محل اقامت آن ها را تامین کند.

هزینه یک شب اقامت در هتل های سیدنی، از هتل های دوستاره گرفته تا پنج ستاره، از 80 دلار آغاز می گردد و به 300 دلار می رسد.

هزینه خورد و خوراک در سیدنی

حالا سراغ آنالیز هزینه خورد و خوراک در سیدنی می رویم. سیدنی یک شهر بزرگ و گردشگری است و سالانه، حجم زیادی از گردشگر های سراسر دنیا را پذیرایی می نماید در نتیجه، رستوران ها و اغذیه فروشی های مختلفی را می توان در این شهر پیدا کرد که تمامی سلیقه ها را می تواند راضی کند.

برای صرف یک وعده غذایی کامل در رستوران های منطقه بیزینس شهر سیدنی، باید چیزی حدود 12 دلار هزینه کنید. هزینه سه وعده غذایی برای دو نفر در رستوران های معمولی (نه گران/نه مقرون به صرفه) سیدنی برای دو نفر، حدودا 57.71 دلار خواهد شد. برای صرف نوشیدنی در رستوران های سیدنی، باید از یک تا هشت دلار را در جیب تان داشته باشید و اگر اهل فست فود هستید، می توانید یک وعده ترکیبی را با پرداخت 8 دلار تهیه کنید.

هزینه بازدید از اماکن تماشای

سیدنی شهری مجذوب کننده و شدیدا تماشای است و جاذبه ها و اماکن معروفش، یکی از صدها دلایلی است که گردشگر های بی شماری را راهی اش نموده است.

طبیعتا بازدید از این تماشای های سیدنی، هزینه به خصوص خود را درپی خواهد داشت و اگر می خواهید از اماکن و جاذبه های گردشگری این شهر تماشا کنید، باید از ده تا حدود دویست دلار را در حساب تان برای این کار ذخیره کنید.

هزینه حمل و نقل عمومی در سیدنی

درکنار اقامت و موارد مرتبطش، حمل و نقل عمومی در شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و گردشگر ها توجه بسیار زیادی باید به آن داشته باشند چون برای سر زدن به اماکن گردشگری، رستوران ها، فروشگاه ها و موارد این چنینی، باید به خیابان های سیدنی برویم و استفاده از حمل و نقل عمومی، از برترین کارها برای تحقق این مهم است.

اگر دوست دارید با خودروی شخصی تان در سیدنی به گشت و گذار بپردازید، باید بدانید که قیمت هر لیتر گازوئیل در این شهر حدود 1.80 دلار می گردد.

هزینه های حمل و نقل عمومی سیدنی اما آنقدرها هم گران تمام نخواهد شد، تاکسی های این شهر برای هشت کیلومتر نقل و انتقال مسافر، حدود 20 دلار از او طلب خواهند کرد. اگر هم دوست دارید با مترو و اتوبوس، درون سیدنی به سفر کردن و گشت و گذار بپردازید، توصیه می کنم اشتراک ماهیانه حمل و نقل در سیدنی با قیمت 120 دلار را بخرید.

قیمت تور سیدنی

از دیگر راه های سفر به سیدنی، استفاده از تورهای مختلف است. تور سیدنی، هتل، سه وعده غذایی و حمل و نقل گردشگر ها را برعهده می گیرند و در کل، استفاده از تور یکی از به صرفه ترین راه های سفر به سیدنی است. البته همراه با تور استرالیا هم می توانید به شهر سیدنی سر بزنید.

به لطف فروش بلیط هواپیما تهران - سیدنی به وسیله خطوط هوایی داخلی، قیمت تورهای سیدنی آنقدرها هم بالا نیست و برای ثبت نام در تورهای سیدنی، از یک تا شش میلیون تومان را باید در حساب تان داشته باشید.

منبع: کجارو / booking.com / numbeo.com / expatistan.com / sydneymovingguide.com
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1919

به "تور استرالیا ارزان: هزینه سفر به سیدنی چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: هزینه سفر به سیدنی چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید