واکنش مدیرعامل تازه پرسپولیس به یک شایعه عجیب

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدیرعامل پرسپولیس می گوید که با جلب اسپانسر، مسائل اقتصادی پرسپولیس را حل خواهد نمود.

واکنش مدیرعامل تازه پرسپولیس به یک شایعه عجیب

رضا درویش مدیرعامل تازه پرسپولیس در اولین گفتگوی خود پس از انتصاب به عنوان نفر اول اجرایی باشگاه سرخپوش مرکز، در خصوص چالش هایش در پرسپولیس گفت: چالش های بسیاری در پیش روست، اما امیدواریم با اعضای تازهی که دکتر سجادی معرفی کردند و استفاده از تمام توان اهالی فوتبال بالاخص دوستداران پرسپولیس، وفاقی را ایجاد کنیم تا مسائل پیش رو را یک به یک حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس با کارگزار فعلی ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: من نمی دانم بحث همکاری با کارگزار را. اما ما یک کارگروه حقوقی و مالی را معین کردیم که به موازات هم کار را آغاز نمایند جهت اینکه اگر با اسپانسر فعلی بتوانیم، ادامه دهیم و گروه دیگر مالی را فعال کنیم و اگر قطع همکاری دارند را گروهی از اسپانسر ها را که داوطلب حضور در پرسپولیس هستند را به شکلی برنامه ریزی کنیم که بتوانند یاری نمایند تا مسائل عدیده پرسپولیس مرتفع شوند.

او در خصوص جانشینی صدری مطرح کرد: جا دارد از آقای صدری هم که تا دیروز زحمات باشگاه را برعهده داشتند تشکر کنم و بعلاوه مدیرانی که از قبل زحماتی برای پرسپولیس کشیدند.

درویش با اشاره به کوشش برای بازگشت به لیگ قهرمانان 2022 گفت: این دارای سیکل بروکراسی اداری دارد که باید آن را طی کند و ما با یاری از حقوقدانان مجرب که سال ها کارشان دعاوی بین المللی است یاری خواهیم گرفت. ما کوشش می کنیم این مشکل حل گردد، اما این سنگین است، ولی ما تصمیمگیر نیستیم. من می دانم نه تنها باشگاه، بلکه وزارت ورزش و دولت و خانه ملت هم کوشش می نمایند تا این مشکل را حل نمایند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شایعه انتخاب علی دایی به عنوان جانشین یحیی گفت: اصلا همچین چیزی امکان پذیر نیست و آقای گل محمدی و کادرفنی ما، به زعم خود آقای دایی، این کادرفنی یکی از برترین کادر های فنی ایران و آسیاست و ما همکاری بیشتری را هم با آن ها خواهیم داشت.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1948

به "واکنش مدیرعامل تازه پرسپولیس به یک شایعه عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل تازه پرسپولیس به یک شایعه عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید