وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرباز امریه می پذیرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب جذب نیرو های امریه از توان فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ارائه خدمات در حوزه های اجتماعی، مالی و... استفاده می نماید.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرباز امریه می پذیرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیرو های امریه (کارکنان وظیفه) برای ارائه خدمات در حوزه های اجتماعی، مالی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام کند.

در این راستا اداره کل توسعه منابع انسانی - امور مشمولین، این وزارتخانه با همکاری ادارات کل اجرائی در استان ها در سال 1399 اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در قالب طرح سرباز تعاون یار (سرباز امریه) در تاریخ اعزام 99/10/01 کرده است.

متقاضیان امریه سربازی می توانند تا تاریخ 99/08/10 با مراجعه به سامانه تعاون یار این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع و ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1205

به "وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرباز امریه می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرباز امریه می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید