گزارش عملکرد مازلو، تهران صفیر و کالااکسیر در سال 1400

به گزارش مجله فوتبال دوستان، محیط های کسب و کار در دنیای امروز یک محیط ساکن و راکد نیست که بتوان با عملکرد ثابتی آن ها رو پیش برد؛ بلکه فضای کسب و کار، یک فضای پویاست که نیازمند روش های نوین و خلاقانه برای حفظ بقا و پیشرفت است. از این رو، شرکت ها و سازمان ها می دانند که برای پیشبرد اهداف و بالا بردن توان رقابتی خود باید اطلاعات خود و شرکتشان را یکپارچه و منسجم نمایند و یکی از راه های این کار، ارائه گزارش عملکرد سالیانه به مدیران و البته مشتریان و مخاطبان است.

گزارش عملکرد مازلو، تهران صفیر و کالااکسیر در سال 1400

به گزارش خبرنگاران، گزارش عملکرد سالانه را می توان ارائه یک نمای کلی از عملکرد و منظره کاری یک سازمان در طول یک سال، تعریف کرد که حتی به صورت جزوه، کتابچه و … نیز منتشر می گردد و اطلاعات مالی، فعالیت های توسعه بخش، بازدهی ها و برنامه های نو را در بر می گیرد. در واقع، گزارش سالانه یک راه چاره مناسب برای آگاه کردن عموم مردم از شرایط شرکت است که علاوه بر در بر داشتن یک روایت مجذوب نماینده از برند، به عنوان یک بازخورد از عملکرد سازمان و ارائه اطلاعات آن، نشانه اهمیت دادن به مخاطبان و ایجاد تعامل با آن ها است که مشارکت آن ها را بر می انگیزد.

اکنون نیز به انتها سال 1400 نزدیک می شویم؛ سالی که در طول آن با وجود بسیاری از مسائل شرکت ها فعالیت کردند و اکنون به خط انتها رسیده اند. حالا آن ها مشغول ارزیابی عملکرد خود و برنامه ریزی برای سال پیش رو هستند. در ادامه تعدادی از این شرکت ها به همراه خلاصه ای از عملکردشان معرفی خواهند شد.

مرکز مشاوره مازلو

امروزه با شیوع بیماری کرونا و سایر مسائل فردی و اجتماعی و پیرو آن افزایش استرس و بیماری های روانشناختی، به نظر می رسد یافتن یک مرکز مشاوره تخصصی که آماده ارائه کلیه خدمات روانشناختی باشد، امری لازم است.

بدیهی است مشاوره و رواندرمانی با یک روانشناس یا طرحواره درمانگر صاحب صلاحیت علاوه بر مدیریت هیجاناتی مانند اضطراب، استرس، خشم و … در حل مسائل عمیق شخصیتی، رهایی از تله های زندگی یا طرحواره ها، حفظ، بقا و مدیریت روابط عاطفی و بسیاری موضاعات دیگر نقش اساسی دارد.

پیشنهاد ما برای انجام این امر مهم مرکز مشاوره مازلو با مدیریت آقای مازیارجلوه طرحواره درمانگر برتر ایران، مدرس دانشگاه و مربی رسمی مهارت های زندگی است. از جمله خدمات ارزشمند این مرکز می توان به طرح واره درمانی، مشاوره تغذیه، مشاوره دارویی و روانپزشکی، مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره تحصیلی، اعتیاد، شغلی، استعدادیابی، نروفیدبک، بازی درمانی، روانشناس کودک، روانسنجی و برگزاری کلاس های تخصصی و نیمه تخصصی ویژه متخصصین و انواع کارگاه های عمومی اشاره نمود.

عملکرد مازلو در شبکه های اجتماعی

مازلو در سال گذشته، در اینستاگرام نیز فعال بوده است، صفحه این مرکز مشاوره را بیش از دو هزار نفر دنبال می نمایند و تا به امروز بیش از 400 پست اشتراک گذاری نموده است. افراد به صورت روزانه می توانند از استوری های این صفحه بهره ببرند و به نکات کلی درباره سلامت روان دست پیدا نمایند، همانطور که در بسیاری از موارد با ارائه نظراتی در زیر پست ها، رضایت خود را از محتوای صفحه ابراز نموده اند. سایت این مجموعه هم با مجموعه ای از مقالات مفید و کاربردی در سال اخیر فعال بوده است و حتی ویدئوهای آموزشی هم به وسیله آن قابل دسترسی هستند.

سمعک تهران صفیر

در جامعه مدرن امروزی علی رغم پیشرفت تکنولوژی در حوزه های مختلف، ارتباط و تبادل نظر بین آدم ها کمتر شده است. مسائل شنوایی یکی از مهمترین علت هایی است که این عارضه را بدتر می نماید و افراد مبتلا به کم شنوایی، مسائل ارتباطی و گفتاری زیادی را تجربه خواهند کرد. استفاده از سمعک می تواند در بسیاری از موارد گره گشا باشد. کلینیک تجویز سمعک تهران صفیر با مدیریت جناب آقای ولدبیگی یکی از مکان های معتبر برای برطرف مسائل کم شنوایی و ارائه دهنده انواع سمعک های روز جهان است. راه ارتباطی با این مرکز هم شماره تماس 22648270 است؛ اما سایت و اینستاگرام سمعک تهران صفیر هم در دسترس است تا مخاطبان بتوانند اطلاعات مورد احتیاج خود را بدون احتیاج به مراجعه حضوری یا تماس، کسب نمایند.

تهران صفیر و مخاطبان مجازی

مجموعه تهران صفیر به مدیریت دکتر ایوب ولدبیگی در اینستاگرام بیش از هزار و 500 دنبال نماینده دارد که این عدد نشان دهنده رضایت افرادی است که برای برطرف مسائل خود به این مرکز مراجعه نموده اند. در اینستاگرام این مجموعه علاوه بر معرفی سمعک ها و خدمات درمانی و… بسیاری از مطالب علمی نیز به چشم می آیند. همین اطلاعات در وبسایت این مجموعه نیز به صورت جامع تر مورد استفاده عموم هستند.

فروشگاه اینترنتی کالااکسیر

با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و رونق یافتن خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر با هدف فراهم آوردن بستری مطمئن در کوشش است تا تجربه خریدی ایمن با گردآوری سبد کالایی از محصولات اورجینال از برندهای برتر و شناخته شده را با برترین قیمت فراهم آورد. تمامی محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر عرضه می گردد با هدف فرهنگ سازی مصرف محصولات بهداشتی و موادغذایی ارگانیک گردآوری شده اند تا علاوه بر خریدی مالی در شرایط تورمی سلامت جسمی خانواده های ایرانی نیز مورد ملاحضه قرار گیرد.

از محبوب ترین این کالاها می توان به انواع قهوه گانودرما دکتر بیز اشاره نمود. این قهوه ها در چهار نوع قهوه گانودرما سوپریم، موکا، لاته و هات چاکلت با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر قابل تهیه هستند. وجه تمایز قهوه دکتر بیز نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار وجود پودر قارچ گانودرما است. قارچ گانودرما سرشار از انواع ویتامین و آنتی اکسیدان بوده و به علت اثری که بر تقویت سیستم ایمنی بدن، پاکسازی کبد و تنظیم هورمونهای بدن دارد مصرف روزانه آن به وسیله متخصصین بسیار توصیه می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواص هر یک از قهوه های گانودرما و خریدی مطمئن می توانید با مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید، البته سایت و اینستاگرام مجموعه کالا اکسیر نیز در سال گذشته با فعالیت پیوسته و مخاطب پسند در دسترس است تا بتوان اطلاعات مفید را کسب کرد.

آنالیز شرایط فعالیت های کالااکسیر در جهانی وب

اینستاگرام این مجموعه در سال گذشته فعالیت چندانی نداشته است اما سایت آن محیط کاربرپسندی دارد و کالاها در آن به برترین شکل ممکن به همراه قیمت هایشان دسته بندی شده اند. در این سایت می توان به مقالات هم دست پیدا کرد؛ مقالاتی که مربوط به مواد غذایی مانند محصولات ارگانیک، چای و دمنوش و انواع قهوه گانودرما هستند می توان جزئیات بیشتری را درباره محصولات به وسیله آن ها دانست.

منبع: همگردی
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1974

به "گزارش عملکرد مازلو، تهران صفیر و کالااکسیر در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش عملکرد مازلو، تهران صفیر و کالااکسیر در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید