یاری به راه اندازی صنوف واقعی سینما در استان ها

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران (پانا) - یک فعال سینما از شکل گیری صنوف استانی سینما درجهت حل مسائل معیشتی بدنه سینما اطلاع داد.

یاری به راه اندازی صنوف واقعی سینما در استان ها

سیدروح الله حسینی فعال سینما با اعلام خبر شکل گیری صنوف استانی سینما نوشت: روسای خانه سینما که اخیرا صنوفش محلی-کارگری و مختص پای تخت شده اند چنان گرفتار درگیری های داخلی هستند که سال از نیمه گذشته و هنوز معلوم نشده که رقمی میلیاردی که از بنیاد مستضعفان به بهانه یاری به بدنه سینما گرفتند چه شده؟

این فعال سینما ادامه داد: این درگیری های داخلی فقط یک نتیجه دارد و آن هم رها کردن این به ظاهر صنف به حال خود و راه اندازی صنوفی که به فکر بدنه باشند و نه درخدمت اقلیتی چندنفره.

روح الله حسینی اضافه کرد: اخیرا فعالان سینمای البرز و خراسان به دنبال راه اندازی صنوف واقعی خویش هستند، همان طور که در اصفهان و شیراز و... هم تحرکاتی شکل گرفته برای شکل گیری صنوف واقعی سینمایی.

کارگردان اولین فیلم مستقل و غیررانتی تولیدی در استان قم با عنوان هستی خاطرنشان ساخت: فعالان سینمای قم هم به زودی خانه سینمای قم را با حضور دلسوزان سینما و نه کوتاه فکران درازقامت آلوده به غمزه سرمایه داران نوکیسه راه خواهند انداخت تا گشایشی ایجاد گردد در راستا تحقق خواسته های صنفی؛ انشاءالله

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1179

به "یاری به راه اندازی صنوف واقعی سینما در استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به راه اندازی صنوف واقعی سینما در استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید