تامین زیرساخت های مرتبط با کرونا بدون یاری خیرین سلامت و همراهی مسئولین سیاسی ممکن نبود

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرگزاری خبرنگاران- حضور و همراهی معنادار فرهیختگان و خیرین با حوزه سلامت عامل موفقیت در تهیه زیرساخت های مقابله باکرونا بوده است.

تامین زیرساخت های مرتبط با کرونا بدون یاری خیرین سلامت و همراهی مسئولین سیاسی ممکن نبود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ششمین نشست فرهیختگان نیشابوری مقیم مشهداظهارکرد : حضور و همراهی معنادار فرهیختگان و خیرین با حوزه سلامت عامل موفقیت در تهیه زیرساخت های مقابله باکرونا بوده است ، وی تاکید نمود: بیست ماه کوشش برای سلامت جامعه جزباتشریک مساعی و حمایت های خیرین ممکن نبودچه یاری های مادی و چه یاری های معنوی که باعث افزایش روحیه مدافعان سلامت شد.

مقام عالی حوزه سلامت نیشابور شرایط امروز حوزه سلامت را با قبل از آغاز پاندمی کرونا مقایسه کرد و اضافه کرد: بحمدالله با یاری های شما و همراهی ارزشمند معاون محترم استاندار وفرماندار شهرمان در حال حاضربرای برخورد با موج احتمالی ششم زیرساخت های خوبی فراهم شده است.

دکتر عظیمی نژاد با یادآوری روزهای پرتنش ابتدای کرونا، سختی های آن روزها را تداعی گر روزهای ابتدایی جنگ دانست و یادآور شد: در برابر این پاندمی با حمایت های شما هیچ گاه احساس تنهایی نکردیم ودر حال حاضر پنج دستگاه اکسیژن ساز و دوتانک اکسیژن در دو بیمارستان آماده تامین اکسیژن بیماران است و مفتخریم که علی رغم حجم بالای بیماران و کافی نبودن زیرساخت ها حتی یک بیمار بدون تخت و یا کمبود اکسیژن نداشتیم.

دکتر عظیمی نژاد بعلاوه با تشکرازمدیران و معاونان دانشکده افتخار مقابله با کرونا را مربوط به تک تک بهورزان، مراقبین سلامت، پرستاران، پزشکان، کارشناسان و همه اعضای خانواده سلامت نیشابور،فیروزه وزبرخان دانست و از همه آنها تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1787

به "تامین زیرساخت های مرتبط با کرونا بدون یاری خیرین سلامت و همراهی مسئولین سیاسی ممکن نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین زیرساخت های مرتبط با کرونا بدون یاری خیرین سلامت و همراهی مسئولین سیاسی ممکن نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید