مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به طور کلی دستگاهایی مثل اتو پرس که سیکل عملکرد دستگاه و یا بخشی از ان با آب می باشد حتما آب بدون سختی (اب مقطر) استفاده گردد چرا که سیستم کلی دستگاه را دچار مشکل خواهد نمود.استفاده از آب دارای سختی به بخش های از جمله پمپ آب ،شلنگ ها اب .بندها. المنت .سنسورهای حرارتی آسیب جدی وارد میکند.

مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

برای لکه های قدیمی تر و کهنه باید از ترکیب نمک و سرکه برای تمیز شدن کف اتو بهره ببرید. مقداری سرکه را درون یک ظرف ریخته و آن را روی شعله گاز قرار دهید، در حالی که سرکه در حال گرم شدن است نمک را به آن اضافه کنید، وقتی محلول به دما جوشش خود رسید زیر آن را خاموش کنید و بگذارید تا کمی سرد گردد، سپس با استفاده از یک پارچه نرم و لطیف محلول را به صورت دورانی به کف اتو بکشید تا دوده ها و آلودگی ها از کف آن پاک شوند.

عجله داشتید، تنظیمات اتو را آنالیز نکردید و لباس مورد علاقه خود را سوزاندید! شما خوشبختانه جایگزینی را برایش پیدا می کنید، اما زمانی که روز بعد خواستید لباستان را اتو کنید، یک تکه زشت از پارچه سوخته شده را روی اتو خود دیدید در ادامه چگونگی تمیز کردنش وجود دارد:

روش دیگر برای تمیز کردن اتو، استفاده از خمیردندان است! برای این کار، درحالی که سطح زیرین اتو سرد است، مقداری خمیر دندان روی آن بمالید و مطمئن شوید که خمیر حتما به قسمت های کثیف هم بخورد. سپس با دستمال تمیزی سطح اتو را پاک کنید. در نهایت در حالت بخار اتو را روشن کنید و پارچه ای تمیز را اتو بکشید.

منبع مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1800

به "مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید